Perussuomalaiset ei ole "The Finns"

Kommentoitu viesti

Nylonmanshow

#355 Re: Perussuomalaiset

24.08.2011 19:17

#1: Kaunis nimi! - Perussuomalaiset

Turha puolue joka syö verorahoja; Puoluetuki. Lisäksi PS inspiroi uusnatseja. Puoluejohto (Soini ja kumpp.) eivät kuitenkaan ole natseja, mutta puolueessa on todella pimeitä voimia. Olen itse henkilökohtaisesti sen huomannut.
Suomenkielinenkin nimi ei ole sovelias koska PS:ää käytetään yleisesti kirjeissä; PS = JK (Jälkikirjoitus).
Kun Perussuomalaiset vastustaa kaikkea uutta, niin sehän syö hirveästi valtion rahaa kun eriasioista joudutaan jauhamaan uudelleen ja uudelleen. Ihan roskasakkia koko porukka!
Puolue oli parhaimmillaan silloin Vennamon aikaan SMP:nä.

Vastaukset


Vieras

#356 Re: Re: Perussuomalaiset

2011-08-24 20:47:53

#355: Nylonmanshow - Re: Perussuomalaiset

Kahjoja nyt löytyy jokaisesta puolueesta. Erityisenä mainittakoot tässä nimiä mainitsematta, erään typerällä ääntelyllä puhuvan ex-puolueenjohtaja, joka tuskin koskaan ymmärtää, että jos sähkö ostetaan venäjältä, ei se maailma nii pelastu kuten he uskovat.

 

Eipä ne rötösherrat hallituksessa ole aikoihin päättäneetkään mitään mitä ei pitäisi vastustaa. Luultavimmin adressin keskustelijat ovat peruskoululaisia, joille polttoaineen hinnan korotus on maailman pelastus ja sähköhän syntyy pistorasiasta.

 

Sitä kiertää kaikennäköistä propagandan levittäjää luultavimmin oppilaitoksissa ja propanganda leviää kuin satiaiset.

 

Eilen muistaakseni ensimmäistä kertaa mielessäni peukutin Kataiselle, kun ainakin toistaiseksi pysymässä vakuuksien kannalla (vaikkei itse haluakkaan).