Kuntakentän ääntä kuultava

Kommentoitu viesti


Vieras

#97 Re: Re: Re: Re: Re:

11.09.2011 20:05

#92: ABCDE ... - Re: Re: Re: Re:

Ei se niin ollut. Vaan kysymysmerkin kirjoitin vastaukseksi sille jolla ei ollut muuta sanottavaa kuin että "älä naurata".

Mutta ymmärrän kuitenkin että tässä kommenttiosassa ei ole tarkoituskaan käydä itse asiasta keskustelua. Vaan adressin allekirjoittajat vaan taputtelevat toisiaan selkään.

Vastaukset

Mirjami Mäkinen

#107 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2011-09-15 00:02:51

#97: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 En ole adressin allekirjoittaja siitäkin syystä rohkenen sitä kuitenkin puolustaa. Mielestäni se on hyvin ansiokas, hyvin laadittu ja arvostettava asiasisällöltäänkin.

Olen ollut monessa mukana sekä henkilökohtaisesti kokenut pari kuntaliitosta yhden pienen ja toisen melko suuren. Kuntaliitokset eivät tosiaankaan ole tuoneet muassaan mitään hyvää.

Mitä eläkeläisten määrään lisääntymiseen tulee, totean, että me saamme lähestulkoon kaikki merkittävää työeläkettä ja maksamme melkoisen määrään kuntien verotulokertymästä. Edellisen lisäksi olemme erittäin hyväkuntoisia ja maksamme saamistamme palveluista käyvän hinnan.

Älkää hyvänen aika tituleeratko meitä "roskajoukoksi" ja suoranaiseksi taakaksi yhteiskunnalle. Täällä käydyssä keskustelussa  adressia vastustavista kommenteista päätellen näytätte po. syitä esittävän suurkuntien perustamisen puolesta.

Olen myös nim. ABCD:n kanssa siitä samaa mieltä, että ei ihan kannattaisi merkeillä kuvata mielipidettään. Sitäkään en voi kyllä käsittää, että esiinnytään nimettömänä.

Rehellisen mielipiteen esittäjä voi laittaa reilusti nimensä tekstin alle.