Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

Totuus sattuu

#339 Re:

04.03.2015 23:36

#120: -  

 "Jumala on säätänyt avioliiton miehelle ja naiselle"

 

Ja faktat ovat missä?

Siinä kirjassako nimeltä "Raamattu" jonka ihmiset kirjoittivat tuhansia ja kymmeniätuhansia ja taas miljoonia vuosia sen jälkeen kun Luoja maan loi?

 

Onko Jumalan Sanaksi väitetty Raamattu luonut ihmisen, vai onko ihminen luonut Raamatun? Niinpä, ihminen loi Raamatun ja laittoi sanat jumalan suuhun. Totuus sattuu. Tosin, hihhulit valehtelevat itselleen koska haluavat kieltää totuuden.

 

Jumalan / Luojan olemassaolo on kiistaton fakta koska universumi kaikkine hienosäätöineen ei voi tulla tyhjästä. Ihmisen sana sen sijaan on pelkkää huulten heiluttelua. Älkää puuttuko Luojan asioihin älkääkä ihmisinä varsinkaan väittäkö Jumalan sanoneen tai säätäneen mitään esim. avioliitosta.

Vastaukset


Vieras

#345 Re: Re:

2015-03-05 13:59:06

#339: Totuus sattuu - Re:  

 Totuus vapauttaa.

Kirjoitit, onko Jumalan Sanaksi väitetty Raamattu luonut ihmisen? Ei Raamatun ole väitettykään ihmistä luoneen. Maailma on luotu Sanalla. Sana (iso S-kirjain) on Jeesus, josta voimme lukea Raamatusta, Jumalan sanasta. Jumala on ilmoittanut tahtonsa sanansa ja Sanansa kautta. Tämä on kristillistä uskoamme. Usko tai ole uskomatta. 

 "älkääkä ihmisinä varsinkaan väittäkö Jumalan sanoneen tai säätäneen mitään esim. avioliitosta"

Onko sinulla niin omituinen käsitys, että ainoastaan sinulla on oikeus tuoda julki näkemyksiäsi tällä keskustelupalstalla, ei muilla ollenkaan.

 

Jokaisella ihmisellä itsellään on oikeus päättää, mihin ja ketä uskoo. 


Vieras

#348 Re: Re:

2015-03-07 10:10:30

#339: Totuus sattuu - Re:  

  "Älkää puuttuko Luojan asioihin älkääkä ihmisinä varsinkaan väittäkö Jumalan sanoneen tai säätäneen mitään esim. avioliitosta."

Uskosta osaton ateistinen ihminen katsoo asioita juuri noin, koska ihmisessä oleva mieli työskentelee ja tekee päätelmiä. Nykyinen uskovakin on aiemmin katsonut kanssasi samalla tavalla. Raamattu ei ole kuitenkaan nyt ykskaks kehitelty keksintö, vaan se on kaikkia aikakausia ja aikoja koskeva ylivertainen kirja. Raamattu on päältä päin aivan tavallisen näköinen ja tavan paperille painettu, mutta sen jumalallinen voima on kätkettynä niissä sanoissa. Raamattu vahvistaa myös itse itsensä, koska samaa kohtaa voidaan tutkia viittauksen perusteella myös toisesta kohtaa Raamattua. Raamattu on ihmeellinen kirja ja jumalallista ilmoitusta. Jumalallista ilmoitusta ei voi, eikä myöskään tarvitse, erottaa Raamatun kirjoittajista. Ei ole hyväksi, jos Raamattua tuntemattomat henkilöt menevät lausumaan omia vajavaisia käsityksiään.

Kokonaan toinen asia on meissä ihmisissä oleva ihmisluonto, joka on pakomatkalla Jumalaa ja sitä se on ollut jo hamasta syntiinlankeemuksesta lähtien.

On hyvä, että on tämä adressi tasa-arvoista avioliittolakia vastaan! 


Vieras

#367 Re: Re:

2015-03-13 00:19:46

#339: Totuus sattuu - Re:  

 

Minä en ainankaan oo änkenny sinne yhtikäs mitään,  sinne Jumalan suuhun nimittäin.

Minä niin oon kaivannut teittiä kuulkaas!  Tierättekks te sitä!