Ei lisää leikkauksia opintotukeen - opintotuki toiseen samantasoiseen tutkintoon säilytettävä

Kommentoitu viesti

tyäukko

#30 Re: Re: Re: Re: miksi?

11.03.2015 18:10

#27: - Re: Re: Re: miksi? 

 Aina saa töitä, ei välttämättä koulutusta vastaavaa, mutta työtä kuitenkin. En väitä että työn tekeminen (mistä ei välttämättä pidä lainkaan) olisi hirvittävän mukavaa, mutta ainakin ajaisi opinnoissa kovempaan eteenpäin.

Vastaukset

Henkka

#34 Re: Re: Re: Re: Re: miksi?

2015-03-11 18:40:12

#30: tyäukko - Re: Re: Re: Re: miksi? 

Aina saa töitä? MUUTAMAN työhakemuksen lähettäneenä ja muiden opiskelijoiden työnhakua seuranneena voin sanoa, että isojen markettien kassoillekaan ei sormia napsauttamalla täällä pääse.

Anssi Eboreime
Adressin tekijä

#35 Re: Re: Re: Re: Re: miksi?

2015-03-11 19:05:04

#30: tyäukko - Re: Re: Re: Re: miksi? 

 No, olen minäkin niitä töitä yrittänyt saada kesää varten. Siivoojasta sairaala-apulaiseen. Noh, jotenkin kaikkialta vastaus on, että minulla ei ole tarpeeksi työkokemusta siltä alalta, johon tekisi mieli vastata, että "Ai siivoomisesta, no mitä mä sitten tein sen koko p-kauden intissä?", ja työkokemusta kyllä on kun aikaisemmin olen ollut Espoon kaupungilla töissä ja monessa paikassa vapaaehtoisena, mutta jotenki nykyään ei enää saa. Sairaala-apulaiseksikaan eivät huolineet, sanoivat, että tarvitsen hoito-alan koulutuksen ja koska olen lääkiksessä niin semmoista en varmaan koskaan saa, joten joudun odottamaan kunnes olen 3:nella vuodella täällä lääkiksessä ennenkuin pääsen Suomessa tekemään mitään terveyden-huoltoon liittyvää.

Ei ne työt puissa kasva.