Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

Marja-Liisa Vikholm
Vantaa

#2 Cesar Millan

08.05.2010 21:45

Suosittelen lukemaan Cesar Millanin kirjat ennenkuin tuomitsette!

Vastaukset

Maria Välikangas

#34 Re: Cesar Millan

2010-07-09 06:20:05

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan

Aivan! Turha tuomita Cesaria! Ja minun mielestäni koirien alistaminen tapahtuu oikein, koirat eivät tärise, korvat ovat takana ns. leppoisasti eikä pelkoa pälyilevää katsetta. Olen nähnyt monta koiran omistajaa jotka mukamas saavat koiran tottelemaan hyvin vain uhkailemalla ja kiroilemalla. Mielummin katson <Millanin> koirien luontaista alistamista.

Ja kuinka moni on nähnyt esimerkikis kuinka dobberi saadaan piikkipannalla oppimaan noutoa? Puhukaa sitten vasta kun olette omistaneet ns.ongelmakoiran. Nimim.Ei ne kymmenen koiran omistamista elämän aikana tee sinusta koiraeksperttiä.

Vieras

#110 Re: Cesar Millan

2010-11-27 17:58:52

Vieras

#111 Re: Cesar Millan

2010-11-27 17:59:07

Vieras

#188 Re: Cesar Millan

2011-01-25 17:53:38

Milan on paras

#225 Re: Cesar Millan

2011-02-02 19:54:37

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan 

Tää adressi on ihan vitsi! Koirakuiskaaja on hyvä ohjelma ja sitä ei saa missään nimessä poistaa tv:stä.

Kirjojen lukeminen todella kannattaa ja namipala-kouluttajien ei tarvitse ohjelmaa katsoa!! Missään ohjelmassa ei ole käytetty väkivaltaa, se on ihan p-puhetta. Silloin kun koira on ns. red zone-tilassa, siinä ei päähän taputtelut auta (ellei halua päästä muutamasta sormesta eroon) tai saatika hyssyttelyt. Koiraa pitää kouluttaa ja sen pitää tietää, kuka on laumanjohtaja (ja se itse se ei saa olla, muuten olette pulassa).

Vieras

#323 Re: Cesar Millan

2011-02-18 10:41:37

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan 

 Olen samaa mieltä.. lukee kirjat ennekuin tuomitsette!!

Cesar<3

#396 Re: Cesar Millan

2011-05-03 18:31:51

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan 

 Juuri niin! Eihän Cesar tappeleville/tappaville koirille voi lässyttää että älähän nyt, tule mieluummin ottamaan herkkua""

Cesar Millan käyttää täydellisiä metodeja, ja tietää mistä puhuu! Hän tietää paljon koirien JA ihmisten psykologiasta.

Kannatan Cesar Millania ehdottomasti, eikä Koirakuiskaaja ohjelmaa saa ottaa pois Livin ohjelmalistalta!!!

En kyllä yhtään ymmärrä teitä ihmiset! Tiedätte mitä hän saa aikaan, ja koirat rentoutuvat Cesarin kanssa!

 

TÄMÄ ADRESSI ON MIELESTÄNI TÄ-Y-SIN TURHA.

 

~Kiitos~

Sonja

#398 Re: Cesar Millan

2011-05-07 12:16:17

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan

Exercise, discipline, affection! Calm and assertive!

Rauhallisuus, koiran käyttäytymisen ymmärtäminen!

Tomiiii! Käytän näitä tekniikoita enkä koskaan lopeta! Mun koirani arvostaa!

Cesar on HUIPPU!

Parjaajat on kateellisia.

T. Oikea psykologi ihmisten kanssa

#404 Re: Cesar Millan

2011-05-10 20:06:00

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan

Älytöntä ja kateellisten listaa!! Katsokaa ja menkää itseenne vastustajat. Tunnustakaa, että olette kateellisiia kun joku osaa homman loistavasti! Olen Cesar Millanin suuri SUURI kannanttaja ja ihailija! Lisäksi hän on syntynyt samana päivänä kuin  minä, josta olen myös hänessä ylpeä!

sakemanni

#408

2011-05-19 19:30:56

naurettaa.. hän auttaa koiria jotka ovat menossa melkein piikille ja te pidätte sitä eläin rääkkäyksenä.. voi jeesus oikeasti. järki käteen!

joku

#420 Re: Cesar Millan

2011-06-04 11:57:25

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan

Nyt kyllä... Kirjoista ei ole ollut puhetta, telkussa näytetään niin surkeita metodeja ja kiusataan koiria ja monet hölmöt otavat ns. "oppia" ja alkavat soveltaa samankaltaisia tapoja omien koirien kouluttamiseen. Kyllä nyt tuomio on ihan ansaittu.

koiruus

#480 Re: Cesar Millan

2011-11-19 00:04:09

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan

Ehdottomasti hieno ohjelma. Yhdessäkään ohjelmassa ei koiraa ole rääkätty vaan juuri päinvastoin. Namipaloilla pilatut koiratkin pääsevät vielä takaisin elämästä kiinni kun Millan kohtelee niitä koiraa kunnioittavasti!

Kangasalan koirakuiskaaja

#542 Re: Cesar Millan

2011-12-08 20:36:22

Olen samaa mieltä että nyt haukutaan aivan väärää puuta. CM opettaa juuri oikean tavan käsitellä erilaisia koiria ja myös niin että niitä ei missään nimessä saa inhimillistää. Koira haluaa olla koira ja nauttii koiran elämästä, mutta monet ihmiset uskovat että koira ajattelee ja toimii ja nauttii samoista asioista kuin emäntänsä tai isäntänsä.  Se on todella harmillista ja nyt syytetään Cesaria kun hän käsittelee koiria koirina. En ole yhdessäkään ohjelmassa nähnyt koirien väärin käsittelyä. Koirien huomion kiinnittäminen pienillä tönäisyllä on aivan oikea tapa kouluttaa koiraa.

Pääasia jota CM opettaa on juuri nuo kolme perusasiaa liikunta, säännöt ja palkitseminen. Mikä näissä kolmessa asiassa on väärin kysyn minä

Olen itse kouluttanut sakemanneja ja tälläkin hetkellä on 2 urosta ja ovat erittäin hyvätapaisia koiria ja tulevat toimeen keskenään ja koulutus metodit ovat samat kuin Cesarilla eli hankkimalla koirien luottamus isäntäänsä

 

yhteensä 9 koiraa

#566 Re: Cesar Millan

2011-12-23 10:23:22

#2: Marja-Liisa Vikholm - Cesar Millan

ÄLKÄÄ ALLEKIRJOITTAKO!!!

Olen täysin samaa mieltä kanssasi Marja-Liisa. Tämä adressi on typerintä, mitä olen kuullut.

Mielentila (oma ja koiran) ja laumanjohtajuus ovat avainsanoja, ne pitää ensin saada kondikseen, sitten vasta koiralle menee oppi perille. Olen antanut kolmelle "ongelmakoiralle" kodin, ensimmäiselle 80-luvulla, joten tiedän, mistä puhun. Kaikki koirat, ulkonäöstä riippumatta ovat geneettisesti niitä samoja susia. Laumaeläimiä. Yksi koira kahdeksasta on johtajakoira, muut haluavat elää vahvan, luotettavan johtajan laumassa. Koira, joka ei ole luonnostaan johtajakoira, on hyvin onneton joutuessaan laumanjohtajaksi vasointahtoaan. Rähisee kaikille, koska luulee, että sen on puolustettava ihmistä ja koko perhettä koko maailmaa vastaan.

Yhtään koiraa en ole koskaan lyönyt, kaksi kertaa olen joutunut selättämään koiran, joka on yrittänyt hyökätä kimppuuni. Siis haastoi minut kisaan laumanjohtajuudesta (en tietenkään halunnut luopua johtajuudestani).Etenkin nuoret koirat haastavat vanhan johtajan, sitä sanotaan luonnon kiertokuluksi.

Stillwell käyttää isolta osin samoja metodeita, ohjelma on vaan tehty enemmän koulutuspainotteisesti. Aina sekin ohjelma kuitenkin alkaa siillä, että Vicktoria ottaa paikkansa lauman johtajana.

 

Katsokaa niitä ohjelmia ennenkuin arvostelette metodeita täydellisen tietämättömyyden antamalla täydellisellä varmuudella.