VETOOMUS KRISTILLISTEN AAMUHARTAUKSIEN PUOLESTA RADIOSSA

Kommentoitu viesti


Vieras

#14 Re: Re:

10.10.2011 10:10

#11: - Re:  

Miksi minun maksamillani lupamaksuilla pitäisi siis rahoittaa uskonnollisten harhaluulojen levittämistä? Olen ateisti ja joudun YLE:n rahoituksen mukana kustantamaan toimintaa, jonka koen haitalliseksi. Koen tilanteen erittäin epäoikeudenmukaisena.

Siinä olen kanssasi samaa, mieltä että uskontojen levittäminen radiossa on propagandaa. Kantani koskee myös kristinuskoa. Adressi pitäis kirjoittaa muotoon, jossa vaaditaan kaiken uskonnollisen ohjelmiston poistamista YLE:n ohjelmistosta.

Vastaukset


Vieras

#21 Re: Re: Re:

2011-10-10 13:39:35

#14: - Re: Re:  

 Kiitos kommentista.  Kuitenkin totean niin kuin eräs maaherra muinoin: "Sen kirjoitin minkä kirjoitin".  Hyvää jatkoa Sinulle ja todellisen Totuuden löytymistä toivottaa ystävällisesti Hannu Syrjälahti

Petri Klemola

#32 Re: Re: Re:

2011-10-11 09:53:32

#14: - Re: Re:

Radiosta tulee mm. paljon tiedeohjelmia, joissa esiintyy harhaluuloja. Miksi minun minun maksamillani lupamaksuilla pitäisi rahoittaa tällaista propagandaa, koska koen sen haitalliseksi ja epäoikeudenmukaiseksi.

Pitäisikö Ylen tehdä kysely kaikille radion kuuntelijoille, mistä ohjelmasta kukin ei pidä. Ainakin sen jälkeen sieltä tulisi sellaista tyhjyyttä, josta kukaan ei häiriintyisi, vai mitä?

Ei aivopesty

#89 Re: Re: Re:

2011-10-15 13:31:24

#14: - Re: Re:  

 Täyttä asiaa #14

Ei aivopesty

#90 Re: Re: Re:

2011-10-15 13:33:54

#14: - Re: Re:  

 Täyttä asiaa #14

siis tämä :

"Miksi minun maksamillani lupamaksuilla pitäisi siis rahoittaa uskonnollisten harhaluulojen levittämistä? Olen ateisti ja joudun YLE:n rahoituksen mukana kustantamaan toimintaa, jonka koen haitalliseksi. Koen tilanteen erittäin epäoikeudenmukaisena.

Siinä olen kanssasi samaa, mieltä että uskontojen levittäminen radiossa on propagandaa. Kantani koskee myös kristinuskoa. Adressi pitäis kirjoittaa muotoon, jossa vaaditaan kaiken uskonnollisen ohjelmiston poistamista YLE:n ohjelmistosta."