Hevosista makkaraa -tehtaat pois maailmasta!

Kommentoitu viesti

Anette.K

#24 Re: Pölöt.

04.10.2010 14:46

#11: Anne Nieminen - Pölöt.

Hevosen teurastuksen yhteydessä kyllä tarkastetaan kaikki mahdolliset lääkinnät ja sairaudet. Tätä myös on jauhettu aika paljon mutta sanon sen vielä; kaikilla hevosenomistajilla ei ole paikkaa haudata lemmikkiään, ja minä veisin hevoseni kyllä mielummin teurastamoon kuin heittäisin sen kaatopaikalle, ja tuhkaus on myös kallista. Usko tai ei, mutta harrastan hevosia ja olen 11v., ja silti sanon nyt näin. Suomessa hevoset voivat hyvin,  ja teurastamot eivät ole täällä mitään verisiä röttelöitä. Idiotti siis?

Vastaukset

Vieras

#26 Re: Re: Pölöt.

2010-12-12 12:40:55

#24: Anette.K - Re: Pölöt. 

Ihmettelen miten siihen pystyt. En minä omaa eläintäni pystyisi teorastamolle viedä... ajatella että hänen viimeiset hetkensä olisivat siellä ja että hänet siellä tapetaan ja sitte muitten ihmisten suihin joutuisi... Hirvittää ajatus. Rakkaalle hevoselleni antaisin hyvän lepopaikan.  

Se että olet 11vuotta kertoo vaan sen että varmasti olet kuullut tuon jonkun muun suusta että on kallista ja että muut laittaisivat teorastamolle tai on laittanut. Sentakia varmasti sinä päätit niin myös. Mutta mitä joss he kaikki olisivat sanonut toisin?

Minä olen 18... ja olen hevoseni ystävä, en pelkkä omistaja.