Adressi kristillisten arvojen ja uskonnonopetuksen puolesta

Kommentoitu viesti

Myyryläinen
Vieras

#304 Antille 302:nnen ja 303:nnen takia

26.10.2010 08:34

Antti huusi: "NOSTAT SUUREN HÄLINÄN". Eipä tälläinen nettikeskustelu tai mitään kovion suurta hälinää olla.

Antti huusi: "HALUAT ,ETTÄ LAPSET OPPIVAT ILMAN USKONNONTUNTEJA" Niin halauankin.

Antti huusi: "ELI SINÄ MÄÄRÄÄT MITÄ SAA OLLA." Käsittääkseni olen vastustanut sitä, että kirkko saisi määrätä yksipuolisesti, että uskontoa pitää tuputtaa.

Antti kysyi huutaen: "PERUSTATKO OMA UFOMAAILMA?" en todellakaan vaan haluaisin, että opetuksen sisältö perustuisi asioihin joiden olemassaolo voidaan jotenjkin todentaa. Jumalien olemassaoloa ei ole voitu joten jättäisin sellaiset pois, ellei niitä haluat sitten esitellä jonkinlaisena uskomushistoriana muiden satuolentojen joukossa.

Antti huusi: " TÄMÄ MAAILMA ON PAHA PAIKKA, MUTTA MEIDÄN ON KÄRSIÄ SYNNINTAKIA." Olen samaa mieltä, että maailma onmonelta osin paha paikka. Mutta se ole sitä minkään syntien takia vaan epäinhimillisen ahneuden takia. Se ei muuta milään uskonnollisilla riiteillä tai rukoiluilla vaan konkreettisella työllä paremman maailman puolesta. Uskonnot ovat siinä esteenä.

P.s. ad Antti. Ota sarkainlukko pois päältä sillä isoilla kirjaimilla huutaminen on vastoin nettiketin ohjeistamia hyviä tapoja.

Vastaukset

antti vaurio porista
Vieras

#305 hei myyryläinen

2010-10-26 12:21:29

#304: Myyryläinen - Antille 302:nnen ja 303:nnen takia

RAAMATTU TARJOAA MEILLE HYVÄÄ KOTIA,SEN TAKIA SINÄ HALUAT ESTÄÄ. MIKSI SINÄ VASTUSTAT? OLET SIIS VASTUSTAJA . KATSO MEITÄ,JOTKA ME HALUAMME TARJOA KAIKILLE LAPSILLE USKONNON TUNTEJA,MUTTA SINÄ TULET ESTÄMÄÄN KAIKIN KEINOIN VÄITTÄMÄLLÄ KOKO USKONTO HUMPUUKSI. SITTEN SINÄ TARJOASI MEILLE VAIHTOEHDON OMALLA AIVOLLASI.OUTO ASIA.VALITETTAVASTI OLET PAHA PEIKKO,JOKA EI HALUA USKOA RAAMATTUUN JA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN. NO TÄMÄ SINUN TARJOMAN VAIHTOEHDOSI EI TYYDY EIKÄ VAKUUTA MINUA HENKILÖKOHTAISESTI. MUN ON PAKKO SANOA SINULLE,ETTÄ OLET VÄÄRÄLLÄ PUOLELLA .MINÄ KOIN HENKILÖKOHTAISESTI JUMALAA YKSIN,NIIN ALOITIN USKOA JUMALAN OLEMASSAOLOON .EI KUKAAN EIKÄ SINÄ VOI TULLA KOETELLA MINUA LUOPUMAAN USKOSTA.EN SUOSTU USKOA MITÄ SINÄ SELITÄT. JEESUS VAKUUTTAA EDELLEEN. KIITOS MYYRYLÄINEN.