VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Peikko

#2371 Kiistäminen kiivastuu

22.02.2012 22:07

Ihan jopa ilman nimimerkkiäkin uskalletaan syyttää valehtelijaksi jne. Todellista ja aitoa aktivismia parhaimmillaan! "Murhaavat koiranhalaajat peittelevät rikoksiaan." Antaas tulla näyttöjä, jotain muutakin kuin Virallista Totuutta. Metsästäjillä on siis kaksi kestovaletta ? Tuossa lainausmerkkien sisällä on ihan riittävästi itse kirjoittamaasi tekstiä kumoamaan omat väitteesi. Aina vaan paksumpaa tuubaa väännetään oman mielikuvitusmaailman tueksi täysin ilman mitään muuta kuin cityvihreään hysteeriseen tappametsästäjäpropagandaan perustuvat psykoosit. Teillä villeniinistöillä on metsästykseen liittyen paljon enemmän kuin kaksi kestovaletta, teillä on PELKKIÄ kestovaleita. Minä olen käynyt Helsingissä, oletko itse osallistunut tai ollut seuraamassa luvallista jahtia ? Väitän, että et ole, joten kaikki tässä keskusteluketjussa esittämäsi voidaan sijoittaa sinne, minne se kuuluu: sontapuheisiin. Kokemusperäisesti tiedän, että nämä "aktivistit" ovat kuin erääseen etniseen vähemmistöön kuuluvat: maa, jossa ei ole käyty: työmaa, rehellisyys: siis mikä?, valhe = vakiokäytäntö.

Vastaukset

Nakkilast morjens

#2373 Re: Kiistäminen kiivastuu

2012-02-23 06:05:48

#2371: Peikko - Kiistäminen kiivastuu

Samaa tuubaa ko mettämiehillä aina. Omat rikokset muire harteil ku oma o kapiat ku kuikal. Näinhä se menee, sill on mentävä eteenpäin mitä o jaos annettu eikä se soppakauha ollu sun kohral iso.

Kurkkaa ny parvekkeeltas ku seuraava hamppusätkäs poltat et mitä hurttia siäl juoksee. Tääl maal niit ei ollu ensimmäistäkää ku koivukuja auras pihalaatikol mennes. Saa lähtee muija kans ansioo ja jättää kakarat valmistautuu koulumatkaa, niil on kunta osa matkaa laittanut katulampputki. Mut kyl siält sit tiä varrest se kyyti tulee.

Ei niit pelot ku naapuri hurtta, ku ei se äijä saa sitä aitaa tehryks. Mut se onki erämies, ei sil pysy vasara tai mikää vaikeempi tyäkalu käres. Tuski se osaa hakat muut ku ämmäs, naula se löis sormees. Mut turha sitä koiraa o pimees pelät. Se puri viime kesän valosassaki jotain noitten kakaroitte tuttui, makso vähä jotai korvauksii mut ei sitä rakkii lopetettu. Joku niist poliiseist o vissii samas seuras.

Tämmöst tääl Satakunnas o maal. Ei ole susia haitatks asti, eikä noit mettämiähii kannattas ainakaa apuu pyytää. Ne ku ei uskonut millää sääntöi ja lakei nii sanottii pari kaveri kans vuokrasopimukset irti. Ei tartte enää tul ampuu fasaneit aamupimees ikkuna al kuusiaitaa. Mialuummi siihe vaik susi makaamaa ku hullu koira kiehnaamaa jouluaamun ja pari kahjoo täräyttää haulikon jotai olematont ja oli sil rusakolki joulurauha.