VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Vieras

26.02.2012 11:40

Merikotkan kohdalla niin uljas lintu kuin onkin, alkaa kuulua kummia sen pitkäaikaisen haaskaruokinnan johdosta johtuvan lihansyöntiin tottumisen varjopuolista mikä saattaa olla sen kannalta kohtalokasta jälleen.

http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=havs%C3%B6rn+renkalv&source=web&cd=1&ved=0CCMQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.nsd.se%2Fnyheter%2Fartikel.aspx%3FArticleId%3D6737689&ei=7_1JT8WQAcX64QTsoNXfDQ&usg=AFQjCNH1rHAxyNgHjRNlbUf27XO8hYL7dQ&sig2=GFFRODuxGHsJuyw1lP7n3g

Sen nimittäin raportoidaan tappavan poronvasoja ja sitä myötä kaikkea muutakin samaa kokoa olevaa riistaa jo samalla lailla kuin mitä maakotkatkin ovat aina tehneet. Nämä Vihreät ornitologit ovat osaamattomuuttaan opettaneet niistä lihanhimoisia tappajia.

Mitä haavakko taikka kolarihirven jahtaamiseen tulee, se on osittainen poikkeus humaanin jahdin säännöstä, mutta ei siinäkään koiraa ohjastavien ihmisten vauhti päätä huimaa susilauman vautiin verrattuna, eikä itse armonlaukauskaan kestä viikkoja, niinkuin susien elävältä syönti tekee.

Minä en syyttele ketään narkomaaniksi ellen narkomaaniksi tiedä, enkä varsinkaan nimetöntä haamua jota en tiedä edes olevan todellisesti edes olemassakaan. Nimittelen Cannabis vapaaksi porukkaa ja sen läheisiä kannattajia yleisellä tasolla narkomaaneiksi, aivan samoin kuin kaikkia vegaaneitä yleisellä tasolla ituhipeiksi mikä minusta on paljon parempi nimi.

Minua luullaan metsästäjäksi vaikka en missään vaiheessa ole väittänyt metsästäväni. Voihan metsästämättömälläkin miehellä olla täysin oikeaa tietoa petojen olemuksesta hankittuna elävästä elämästä luonnon keskellä. Minä esimerkiksi näen jo kuvasta mikä on kuva sudesta, ja mikä esittää jotain joka on vähän sinnepäin, mutta ei ole susi...Venäjällä ja Pohjoisamerikoissa huippututkijoilla näyttäisi olevan samanlainen näkö.

Vastaukset

Vieras

#2502 Re:

2012-02-28 17:15:22

#2448: -

No johan oli taas paksua susivihapropagandaa! Että sudet syö VIIKKOJA hirveä elävältä, hohhoijaa...