Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

tomi

#3466 Re:

12.03.2012 10:46

#1: Lauri - -

Samaa mieltä! Ja onkohan kukaan teistä nassukoista edes nähnyt ihmistä joka on käyttänyt 10 vuotta säännöllisesti kannabista? Ette halua nähdä!

Vastaukset


Vieras

#3470 Re: Re:

2012-03-13 01:02:50

#3466: tomi - Re:

Jos tarkoitat päivittäin 10 v käyttänyttä nini olen nähnyt....   Eipäs ne ole olleet missään hounossa jamassa. Ei niistä kaikista edes näe että olis polttanu niin pitkää.

 

Oon käyny intiassa ja sielä tuli nähtyy 50v ppäivittäin käyttäneitäkin...  eikä heilläkään pahemmin mitään rappeumia ollut.

En kyllä tarkoita että päivittäin käyttäminen on hyvä juttu vaikka sekään ei nini paha ole.

Väärin käyttö on aina väärin käyttöä... näistä ihmisistä ei eroon päästä laillistamisella eikä kieltämisellä.

 

 

hohhoijaa..

#3475 Re: Re:

2012-03-19 09:22:21

#3466: tomi - Re:

Voi kuule, tunnen useammankin ketkä ovat tätä tehneet säännöllisesti yli 10v..ihan normaaleja ihmisiä, on työtä ja/tai perhe, ovat sosiaalisia ja tekevät ihan normaaleja asioita sihauttelun lomassa. Sinä toisaalta et ole tainnut nähdä kun kerta se on olevinaan noin kamala asia..On se niin väärin että propaganda on iskeytynyt kansaan kun kymmenen tuuman naula, missä ei ole mitään perää.


Vieras

#3487 Re: Re:

2012-03-22 09:10:23

#3466: tomi - Re:

Olen käyttänyt kannabista säännöllisesti 9 vuotta. En ole kertaakaan saanut potkuja, en riehunut savuissa snägärillä tai oksentanut tienvarteen, hakannut puolisoani tai muutenkaan laiminlyönyt elämääni. Työssäni olen yksi yrityksen ahkerimmista ja motivoituneimmista työntekijöistä, maksan veroni ja laskuni ajallaan ja tämän päihteen hankinta on ainut laiton asia jota teen. Tarkoittaako tämä että maagisesti ensi vuonna minusta tulee kuolaava idiootti? Muistini lakkaa maagisesti toimimasta?

Tässäpä pohdittavaa; henkilöistä joista puhut käyttävät kannabista 24/7, jolloin fysiologisia ja henkisiä seuraamuksia on tietenkin. Koitappa itse vetää kahvia 24/7 9 vuotta, saatika alkoholia. Molemmista seuraa kuolema.

Eli... Mikäs tässä herran pointti oli?