Vaatimus jäsenkokouksesta Suomen Kaniyhdistykselle!

Kommentoitu viesti


Vieras

#2 Re:

17.04.2012 13:15

#1: pelkkä jäsen -  

 Ei. Ruotsin kaniyhdistyksellä itsellään ei ollut oikeutta vuokrata ohjelmaa, koska ko. ohjelma on norjalaisen ohjelmistovalmistajan oma. Joten SKAF on itse syyllistynyt tekijänoikeusrikkeeseen. Ei näistä kuvioista mitään tiedotetta ole tullut, eikä varsinkaan siitä, että Norjaankin on maksettu korvauksia.

Vastaukset


Vieras

#4 Re: Re:

2012-04-17 13:29:13

#2: - Re:

oli miten oli, olen lukenut asiasta sky:n kotisivuilla, joskus vuonna 2011. ja lisäksi sehän oli edelisen hallituksen (-2010) jäsen joka oli ohjelmaa kopioinut/varastanut suomen käyttöön, tästä johtuen joutuu sky nyt maksamaan korvauksia. (jotain summiakin luki silloin tiedotteessa)


Vieras

#6 Re: Re:

2012-04-17 13:41:28

#2: - Re:

Ruotsin ja Norjan välinen lisenssisopimus ei liity millään tavalla tämän hetkiseen tilanteeseen SKY:lle. SKY:lle on tarjottu ohjelmaa vuokralle 2008, eikä sen tekijänoikeuksia silloin kyseenalaistettu. Asiahan olisi pitänyt tarkistaa jo silloin??? Kuitenkin heidän sopimusasia ilmeni vasta vuonna 2012. Onko sinulla näyttää toteen, että Norjaan olisi maksettu "korvauksia". Minulla on tiedossa vain ohjelman ostotosite.

SKY EI ole ostanut Ruotsista yhtään mitään ohjelmaa, vaan maksanut vuosien 2008-2011 välisen ajan maksamattomat vuokrat.