Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#206

06.05.2012 16:24

Joo tosiaan epäreilua menoa! Itse nyt vuoden ollu työttömänä (tässä välissä oli puolen vuoden harjoittelu, ei irronnu työpaikkaa) Harjoittelu aikana sai reilu 700e/kk. Nyt harjottelun päätyttyä tuet 501e. Vuokraan menee jo puolet+laskut. Yleensä kuukaudeksi käteen jää n50-100e, hyvällä tuurilla.
Olen katellu kaupungilla maahanmuuttajia joilla on merkki farkut jalassa ja muutenkin kaiken puolen tyykäs pukeutuminen. Itse pitää kaikki vaatteet etsiä kirppareilta,koska vara ei riitä mitenkään ostaan edes 30e farkkuja! Uudet housutkin etsin vasta kun edelliset on saanu ommella muutaman kerran kuntoon. Joku roti tähä touhuun!

Vastaukset

Jonne

#309 Re:

2012-06-16 11:44:10

#206: -

-Olen katellu kaupungilla maahanmuuttajia joilla on merkki farkut jalassa ja muutenkin kaiken puolen tyykäs pukeutuminen. Itse pitää kaikki vaatteet etsiä kirppareilta,koska vara ei riitä mitenkään ostaan edes 30e farkkuja!

Jepp. Kuljen monta kertaa vikkossa Hurstin leipäjonon vierestä ja en ole ikinä nähnyt tummaa ihoa siellä. En ikinä, vaikka harva esim somaleista käy töissä.