Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Kommentoitu viesti

ei enää kepu
Vieras

#283 ex keskustalainen

02.12.2010 12:23

kyllä nyt viimeistään meijän pitää näyttää vaaleissa ja kertoa kaikille kavereillekkin mitä kepu ja sen apupuolue sdp ajavat vain omaa sulle mulle politiikkaa sinä saat sen paikan kun äänestät minua vastaavasti olen sinun puolella siitä toisesta paikasta. lisäksi suurin osa valtuutetuista on kaupungin palkkalistoilla päättävät omista asiosta eiköhän torniolaiset panna nimiä mieleen seuraavissa vaaleissa.parempi olis kuntaliitos mutta menee paikat joista pidetään kiinni kynsin ja hampain.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#288 Re: ex keskustalainen

2010-12-02 23:07:52

#283: ei enää kepu - ex keskustalainen 

Älkää unohtako myös, että kilpailutus työryhmässä oli ainakin 2 vasemmistoliiton edustajaa, Eeva Lohiniva ja Ilkka Kapraali, joista Lohiniva sos.ter. lautakunnan varapuheenjohtaja. Ilkka Kapraali kirjoittaa alkuvaiheessa tätä keskustelua "-äänestämällä palvelujen yksityistämistä ajavia puolueita..." Kyllä tässä on käynyt hyvin selvästi ilmi mikä on/oli Eeva Lohinivan kanta tähän ko. asiaan. Ei näytä kommunisteillakaan olevan yhteinen rintama.

Ei muutako aletaan kilpailuttamaan nyt sitte kaikki palvelut, niin tekniset kuin hallinnolliset ja sivistyspalvelut. Hyvinvointipalveluistakin löytyy vielä paljon kilpailutukseen laitettavia...  esim. päiväkodit, hammashuolto, terveyskeskuksen tekniikka, neuvolat, tk työterveyshuolto, fysioterapia... onhan näitä, kuka vain halvimmalla alkaa palvelua tuottamaan, niin saadaan niitä säästöjä rutosti. :DDDDDD