Irtisanoutuminen Hurtigin kaltoinkohtelusta

Kommentoitu viesti

Vieras

#322 Helpotus edelleen

23.05.2012 22:33

On tosi mielenkiintoista nähdä, miten viestejä täältä poistellaan. Eikö aitoa keskustelua olisi se, että asiallisesti kirjoitetut viestit saisi jäädä näkyviin vaikka ne olisivatkin tämän adressin pitäjän ajatuksia vastaan. Mutta ei se minua haittaa. Tämä adressi kertoo kuitenkin sivutuotteena niin paljon sellaista, joka minua helpottaa. Pieni mutta äänekäs joukko.

Vastaukset

Vieras

#323 Re: Helpotus edelleen

2012-05-23 23:19:21

#322: - Helpotus edelleen

Onko sinun mielestä keskustelu aitoa kun sinä asetat ennakkoehdot sille, adressin asettaja on asettanut adressin vain siinä tarkoituksessa kuin siinä lukee kaikkien nähtävillä. Sinä itse käännät adressin tarkoituksen täysin johonkin muuhun, ymmärrätkö? Esimerkiksi kyseenalaistat minun ja monen muun uskon, eihän se ole sinun tehtävä. Kertoisitko miten sinä omasta mielestä suhtaudut kiusaamiseen ja kaltoinkohteluun, hyväksytkö sellaisen? Mm. Srk on irtisanoutunut kaikesta sellaisesta, myös siitä miten sinä luulet olavasi sydänten tutkija, se ei ole uskovaisen ihmisen tapa toimia. Tämä adressi on jokaisen helppo allekirjoittaa ilman minkäänlaista pelkoa leimatuksi tulemisesta, kiusaamisen lopettaminen on kaikkien hyväksi, sen jatkuminen on kaikkien pahaksi.

kiusallisia viestejä ?

#328 Re: Helpotus edelleen

2012-05-24 10:17:11

#322: - Helpotus edelleen

Ihmettelen myös, eikö adressin tekijä poistaessaan itselleen epämieluisia viestejä tajua, minkälaisen kuvan hän antaa / paljastaa itsestään.Varmasti on poistettavissa viesteissä ollut niitäkin  , jotka on ollut aivan oikeinkin poistaa´.Mutta ei hetikään kaikissa näkemissäni, ne ovat olleet vain liian kiusallisia ylläpitäjän omiin tavoitteisiin ja omaan  asenteeseen nähden.

Toki tämä " oma" asenne  on tullut  jo aiemminkin hyvin selväksi K- 24:n monissa keskustelukejtuissa keskusteluja seuranneille.

Saapi nähdä, onko tämäkin viestini " asiaton ?