Lastensuojelu on muutettava täysin

Kommentoitu viesti

Ede McSlayer

#1 hahaa

05.06.2012 20:54

mun ei tarvinnut lukee tätä ees loppuun jotta allekirjoittaisin, eläköön ihmiset jotka haluavat oikeutta!

Vastaukset

MillaMagia

#2 Re: hahaa

2012-06-06 13:22:36

#1: Ede McSlayer - hahaa

Yhden lapsen ( poika 17v ) totaaliyksinhuoltajana en todellakaan pysty tätä allekirjoittamaan ...

Itse lastenkodista ( jonne alle vuoden ikäisenä ) sijaisperheeseen sijoitettuna ilman omien biologisten vanhempien, kasvattivanhempien, isän tai muidenkaan sukulaisten apua olen yksin onnistunut lapsen kasvattamaan ja kotona pitämään ollessani kokoajan joko opiskelija tai työttömänä ... niin en millään ymmärrä miksi perhe, jossa on isä, äiti ja kaikki mahdolliset sukulaiset apuna/turvana pysty huolehtimaan jälkikasvustaan niin ettei sijoituksia/huostaanottoja tarvitsisi ollenkaan?!!!???!!!

Työskentelen itse hoitoalalla ... ja olen nähnyt ihan tarpeeksi lapsiin/nuoriin/vanhuksiin kohdistuvaa kaikenlaista väärinkäyttöä ... Yksikään sijoitus/huostaanotto ( jonka minä olen kohdannut ) ei ole ollut turha ... ja se prosessi on niin kallista, että jos vaan mahdollista niin lapsi/nuori annettaisiin olla omassa kodissa, mutta kun se ei välttämättä onnistu edes kaikkien tukitoimienkaan jälkeen :-( ...