Ei pakkorokotuslaille

Kommentoitu viesti

Ihmettelijä maapallolta
Vieras

#480 Re: Re: Jottain hämeillään

16.12.2010 22:03

#479: ehkä näin... - Re: Jottain hämeillään 

No otin viimeisimmän allekirjoituksen ja miinustin sen 235 numerolla ja tulos oli 8293.

Mutta mietin vain sitä kun ennen siinä näkyi adressin aloittajan allekirjoitus ensimmäisenä, nyt siitä on lähtenyt muutkin allekirjoitukset kuin ananasonkäämä. En tiedä onko pakka sitten sekoitettu.

1-5 sivuilla toistuu samat numerot ja vasta sivulla 6 alkaa uudet allekirjoitukset. Tämä olisi hyvä saada selvitetyksi jotta tietää mihin katosi ne ensimmäiset allekirjoitukset. En tiedä tarkistaako ne jo etukäteen ja laittaa nimet listaan. Eli jos näin on niin sitten 5 sivua on tarkistettu, tai no 4 kun nuo samat allekirjoitukset näkyy vielä sivulla 5, niin 4 olisi niinkuin tarkistettu.

Tähän pitäisi saada jotain selvitystä kun itse ihmettelen että minne ne ekat nimet on hävinny.

Eli missä on 233 (ennen olevat) allekirjoitukset. Eli mitä niille on tapahtunut?

 

Vastaukset

Ihmettelijä maapallolta
Vieras

#482 Re: Re: Re: Jottain hämeillään

2010-12-16 22:18:23

#480: Ihmettelijä maapallolta - Re: Re: Jottain hämeillään 

Okei jos katsotaan tätä. Tämä on viimeisimmän allekirjoituksen numero. 8531.

Sitten kun katsotaan montako on niinkuin hyväksytty, 8248. Tuo palkki allekirjoitukset.

Miinustetaan tuo ylempi ja tulokseksi saadaan - 283.

Eli minusta nyt tuntuu siltä näiden argumenttien perusteella että nimet on viilattu pois eli poistettu alkupuolelta tuohon 233 asti. Tuo ei päivity tuo palkki reaaliajassa vaan vähän väliä silloin tällöin ja uusia nimiä tulee kokoajan.

Joo mutta tämä vähän osuu linssiin kun vasta tänään huomasin koko asian että sieltähän puuttuu 233 numerosta edelliset allekirjoitukset kokonaan.

ehkä näin...
Vieras

#485 Re: Re: Re: Jottain hämeillään

2010-12-16 22:30:37

#480: Ihmettelijä maapallolta - Re: Re: Jottain hämeillään

En tiedä, mutta sivunumero, jolle ite kirjoitin on sama edelleenkin ja se mun järjestysnumerokin on vielä sama. Muistan ne, kun viittaavat eräisiin juttuihin mun elämässäin. :)

 

Tänäänkö se eka allekirjoittaja sieltä hävisi? Siellä on nyt sellaisia ekana, jotka ei halua nimeään julki. Josko vaikka itse muutti nimensä näkymättömäksi?

Joo, voihan se olla noinkin, et niitä alkupään nimiä on siivoiltu ja siks näkyy noin hassusti numerot. Voithan sä ottaa yhteyttä johonkin ylläpitäjään ja kysästä.

Vieras
Vieras

#490 Re: Re: Re: Jottain hämeillään

2010-12-16 23:13:26

#480: Ihmettelijä maapallolta - Re: Re: Jottain hämeillään 

 PS. Alkupään numerot poistuivat tänään torstaina klo. 15:30 -16:00 välisenä aikana.