EI tuulivoimaloita Kaskisiin

Kommentoitu viesti

kani

#23 että metsästäjiä :)

30.09.2012 12:57

no eiköhän nuo huvilan omistajat ole yleensä varuillaan kun nurkilla ammuskellaan (jopa yölläkin). mahdollista on siis TOSI metsästystä harrastaa kauempana asutuksista. itselläni matkaa rauhallisille metsästysmailleni kaskisista n. 80 kilsaa. mutta jos nuo lavat tiputtelee sorsat lennosta niin ruutia säästyy.

Vastaukset

mökin isäntä

#24 Re: että metsästäjiä :)

2012-09-30 22:30:44

#23: kani - että metsästäjiä :)

mökki kaskisissa. nimen oon tänne laittanu ja kirjotuksia lukenu välillä. nyt pitää ittekki kirjottaa. ei ole mökillä ammuntaa kuulunu. mereltä joskus kaukaa. eikä nurkilla käyty.mun mökillä tai lähelläkään kukaan yöllä ammuskellu. että oikasua asiaan. ei täällä nuo mettämiehet häiritte. tuulimylly mökin lähellä häirittis. tuulimyllystä tässä kyse eikä muusta? maksaa mökkiläisetki kiinteistöveroa ja kaskisiin tontinvuokran. kyllä mökillä olo jäis jos mylly tulee viereen. sääli kaskisis asuvia jos pitää kokoaika olla myllyn vieres. tätä vastustaville täysi tuki ja myötätunto.

Kai Ylikoski
Adressin tekijä

#26 Re: että metsästäjiä :)

2012-10-03 23:02:35

#23: kani - että metsästäjiä :)

Parahin "kani", joka ei kuitenkaan liene kirkonkirjoihin painettu, todellinen nimesi. Tiedoksesi, että olen laittanut tämän adressin liikkeelle Kaskislaisena, luontoa rakastavana ja metsästävänä yksityishenkilönä. Tämä adressi on vastaan tuulivoimaloiden sijoittamista Kaskisiin. Voit kommentoida mitä haluat, mutta toivoisin sinunkin pysyvän asiassa ja totuudessa. Jos sinulle on aiheutunut mieliharmia tai muuta haittaa paikallisen metsästysseuran toiminnasta, niin voit ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen. Yhteystietoni eivät ole salaisia. Löytyvät myös tuolta ylempää viestiketjusta. (tämäkin menee jo kyllä ohi aiheen)

Kai Ylikoski

Kaskinen