Levemir-insuliinin korvattavuus turvattava

Kommentoitu viesti

dragona_85

#126 Korvattavuus turvattava

16.12.2012 16:32

Ihmisten lääkkeiden korvattavuus on turvattava.Lääkkeet ovat niin kalliita, ettei ihmisen rahat niihin mitenkään riitä. Varsinkaan sellaisten jotka ovat sairaslomalla tai pois töistä. Niin monen elämä on tässäkin lääkkeessä kiinni.Pitäkää ihmisistä huoli!!

Vastaukset

PAINAVA SANA

#257 Re: Korvattavuus turvattava

2017-03-25 21:39:52

#126: dragona_85 - Korvattavuus turvattava 

olen kanssa 1-diebetiikko  ja tiedän että ei ole kovin helppoa elämä näiden kaikkien tutkimusten ja muun sellaisten asioiden kanssa ja olen sitä mieltä kanssa että meitä tälläisiä ihmisiä olisi autettava niin kauan kuin pystyy nimittäin olen tietoinen että vaikkakin olen nyt sellaisissa voiman varassa niin en tiedän miten huomenna kun tämä 1-diebetes ei ole sama kuin 2-diebetes 1:kösessä on aina se että voi laskea kunto niin alaS ETTÄ JOUTUU MUUALLE JA SIKSI PITÄISIN ETTÄ EI TOISTENKAAN IHMISTEN SOVI SIIHEN TULLA MITENKÄÄN HERMOSTUTMAAN KUN SE EI AUTA KOSKA SE JOHTUU ILMEISESTI VERENSOKERISTA KUN HEILAHTELEE NIIN SILLOIN MINUSTA ON TURVATAVA AINAKIN LÄÄKKEET. MINÄPÄ KERRON  MULLA KÄVI SELLAINEN ETTÄ EN SAANUT MISTÄÄN LÄÄKKEITÄ YHTEEN AIKAAN EDES SOSIAALITOIMISTOSTA VAIKKAKIN TIESIVÄT ETTÄ MINULLA ON 1-DIEBETES,ENNENKUIN JOUDUIN SAIRAALAAN OLI NIIN KOVAT KIVUT ,NIIMPÄ SAIN LÄÄKKEET LÄÄKÄRIT SOITTIVAT ETTÄ NÄIN TÄMÄ YHTEISKUNTA PITÄÄ MEISTÄ  JA SELLAISISTA HENKILÖISTÄ HUOLTA KUN PITÄISI PITÄÄ.