Levemir-insuliinin korvattavuus turvattava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Levemir-insuliinin korvattavuus turvattava.

fiksua!

#251 hmm

04.01.2013 22:03

kyseessähän taisi olla bluffi. Lääkeyhtiö halusi nostaa tuotteen hintaa, toimikunta bluffasi lääkeyhtiötä uhkaamalla lopettaa korvaukset jolloin tuotteen kysyntä romahtaisi. Eivät ne päättävät elimet niin tyhmiä ole mitä helposti luulisi.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2013 04:53


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2013 04:54


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2013 04:55


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

18.02.2013 05:03



Vieras

#256 Re: HÄH?!?

19.09.2013 14:23

#1: - HÄH?!?

Toivottavasti ei tai joudun alkaa kirjoittamaan hyvästejä.. tosin olisihan se säästöä sekin.

PAINAVA SANA

#257 Re: Korvattavuus turvattava

25.03.2017 21:39

#126: dragona_85 - Korvattavuus turvattava 

olen kanssa 1-diebetiikko  ja tiedän että ei ole kovin helppoa elämä näiden kaikkien tutkimusten ja muun sellaisten asioiden kanssa ja olen sitä mieltä kanssa että meitä tälläisiä ihmisiä olisi autettava niin kauan kuin pystyy nimittäin olen tietoinen että vaikkakin olen nyt sellaisissa voiman varassa niin en tiedän miten huomenna kun tämä 1-diebetes ei ole sama kuin 2-diebetes 1:kösessä on aina se että voi laskea kunto niin alaS ETTÄ JOUTUU MUUALLE JA SIKSI PITÄISIN ETTÄ EI TOISTENKAAN IHMISTEN SOVI SIIHEN TULLA MITENKÄÄN HERMOSTUTMAAN KUN SE EI AUTA KOSKA SE JOHTUU ILMEISESTI VERENSOKERISTA KUN HEILAHTELEE NIIN SILLOIN MINUSTA ON TURVATAVA AINAKIN LÄÄKKEET. MINÄPÄ KERRON  MULLA KÄVI SELLAINEN ETTÄ EN SAANUT MISTÄÄN LÄÄKKEITÄ YHTEEN AIKAAN EDES SOSIAALITOIMISTOSTA VAIKKAKIN TIESIVÄT ETTÄ MINULLA ON 1-DIEBETES,ENNENKUIN JOUDUIN SAIRAALAAN OLI NIIN KOVAT KIVUT ,NIIMPÄ SAIN LÄÄKKEET LÄÄKÄRIT SOITTIVAT ETTÄ NÄIN TÄMÄ YHTEISKUNTA PITÄÄ MEISTÄ  JA SELLAISISTA HENKILÖISTÄ HUOLTA KUN PITÄISI PITÄÄ.