Kohtuuhintaiset peruspankkipalvelut kuuluvat kaikille!

Vieras

21.02.2012 15:23

on paljon vanhempia ihmisiä,joilla ei ole tietokonetta käytössä tai taitoja sen käyttöön.on väärin rahastaa siloin.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

23.07.2012 04:19

jonnnnnnnnnn

29.09.2012 18:13

Ompa typerä adressi!!!Jos tämä toteutuu niin pankin jonot kasvaa ja pahimmassa tapauksessa verkko pankki tulee maksulliseksi/kallistuu!!!Opetelkoon kääkät nykyajan tavoille!!!

Vieras

23.03.2013 16:03

Nordea on ajat sitten laittanut köyhät hoitamaan pankkiasiansa ulos räntäsateeseen, pois saleja likaamasta. Lähes monopoli kun on, laskuttaa joka asiasta, joka ennen kuului ilman muuta maksuttomiin palveluihin. Rahamme ovatkin ilmeisesti osittain pankin, koska jostakin nostoista velotetaan. Nyt tiliotteetkin pitäisi itse tulostaa: ostaa itse muste, paperi ja tulostin, tietokoneesta puhumattakaan. Kuinka pystyn hoitamaan pankkiasioitani itse, kun vanhenen, tulen huonomuistiseksi, enkä enää osaa käsitellä monimutkaistuvia koneita? Pankki ei tosiaan enää palvele, vaan säästää tavallisten kansalaisten kustannuksella. Rikkaat saavat erityiskohtelua ja -etuja. Ei ole oikein.