Emme hyväksy Kemijärven Rautatieaseman alasajoa

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Emme hyväksy Kemijärven Rautatieaseman alasajoa.

Sami Hakomäki

#151 ei alas ajoa tähän

18.02.2011 03:22

pitääkö meidän kumartua aina ku sanotaa brysselist mitäs juntit. Pitäs vaa joskus mennä kova kovaa vastaa ja sanoo et mitä sitte ku loppuu tää kaikki nöyryytys nin sit katotaa kuka on ja kuka määrää niinku viimmesessä sodassa 1 suomalainen mies vastas 10 kymmentä ryssää ny ei anneta periks yhtää.
kyrpiintynyt

#152 yhteiskunta on puosta

18.02.2011 03:58

ei saa loppua julkinen juna liikenne minnekään päin suomee sanokoo eduskuntapellet mitä tykkää ne on ihan sieltä mihin valo ei paista eli niiden on helppo sanoo minne mennää ku veronmaksajat maksaa eli me suomen kansa hyvä siin on demarien prassailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!onko ny hyvä sitte  ku totuus ei tuu julki mitä??????????????????????????????????????

#153 3069 kertaa KIITOS

29.04.2011 07:26

Kemijärven kaupunki kiittää kaikkia aseman puolesta adressiin allekirjoittajia tuesta aseman säilyttämisen puolesta. Kaupunki on neuvotellut VR:n kanssa talven aikana aseman lipputoimistopalveluiden säilyttämisen puolesta. Neuvottelut on käyty hyvässä hengessä osapuolten kesken. Neuvotteluissa on päädytty siihen, että kaupunki osallistuu osaltaan lipunmyyntihenkilöstön palkkakustannuksiin ja saa vastineeksi käyttöönsä lipputoimiston tiloja ja henkilökunnan työpanosta kaupungin markkinointiin. Sopimus on määräaikainen vuoden 2016 loppuun saakka. Kaupunginhallitus käsittelee sopimusluonnosta 9.5 ja valtuusto 16.5. Sopimus astuu voimaan valtuuston päätöksen saatua lainvoiman.

Kemijärven kaupungin puolesta haluan kiittää Teitä kaikkia adressin allekirjoittajia merkittävästä ja tärkeästä tuestanne. Panoksenne aseman säilymisen puolesta on ollut arvokas.

Hyvää alkavaa kesäkautta Teille kaikille.

Olli-Pekka Salminen
kaupunginjohtaja