Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti!

Sähkösavuketta säädeltävä sen todellisten riskien mukaisesti! / Tiedotteet / Kiitos! / Kommentit

pn

#1 apua

30.08.2015 09:22

pitääkö tässä alkaa nyt hamstraamaan nesteitä....mä en ikinä halua takaisin tupakoitsijaksi,jota olin 12 vuotiaasta tähän neljään kymppiin. Lopetin sähkötupakalla kuukausi sitten ja tämä oli ainoa kerta kun onnistuin....ja heti!!!! Yrityksiä on ollut kyllä....mä haen tuotteita kyllä vaikka maan ääristä. Terveys parantunut kohinalla. Kuinka kauan nikotiinineste säilyy?????

Teemu Laitinen
Adressin tekijä

#2 Re: apua

30.08.2015 09:25

#1: pn - apua 

 Mitään ei ole vielä päätetty, nämä ovat vasta ehdotelmia lakiin, jotka käyvät eka lausuntokierroksen ja tämän jälkeen alkavat vasta muovautua laiksi, jolle kyllä tulee jonkinlainen siirtymäaika. Vielä ei ole tarvetta lähteä hamstraamaan, vaan antamaan äänensä kuuluviin, että tälläistä lakia emme tule hyväksymään. Nyt muutosten mahdollisuudet ovat vielä suuret, kun asia ei ole vielä lakikirjaan painettua tekstiä. Sitten kun se lukee laissa, on jo liian myöhäistä vaikuttaa. Tai ainakin se on huomattavasti haastavampaa!


Vieras

#3

30.08.2015 09:27

Voisikohan joku koota sähkösavuketta puoltavien tutkimusten linkit yhteen postaukseen ja mahdollisesti myös tutkimusten suomennokset auttaisivat asiaa?

Vieras

#4 Re: Re: apua

30.08.2015 09:28

#2: Teemu Laitinen - Re: apua 

 järjestetään joku mielenilmaus.....jos tarvii!!!!!

Solex

#6 Re: Re: apua

30.08.2015 13:21

#2: Teemu Laitinen - Re: apua 

 En tiedä kuvittelenko vain, mutta olen ollut huomaavinani että ainakin muutamissa, saattaa toki olla useammissakin, verkkokaupoissa alkaa olla jännitystä ilmoissa. Tämän perustan siihen että varastoja myydään loppuun eikä täydennyksiä tule.

Olen alusta lähtien kun lopetin tupakan ja vaihdoin tähän, eli kaksi vuotta sitten,tykännyt pitää hienoista varastoa ihan siitäkin syystä ettei vaan lopu kesken, saatikka jos taloudellisesti ei muutamaan hetkeen pysty tilata.

Alussa se oli ehkä 4 kk puskurivarasto mutta tällä hetkellä riittää vuodeksi. Uskoisin että aika monella jo pidempään käyttäneillä on kertynyt kaappeihin yhtä sun toista. Vuoden päivät pitäisi kyllä säilyä ja kylläpä se päiväysvanhakin sauhutellaan jos ei muuta saa. Toivottavasti tämä laki ei tule menemään läpi, ainakaan kaikilta osin. 


Vieras

#7 Re: Re: Re: apua

30.08.2015 16:07

#6: Solex - Re: Re: apua 

 ok. Kiitos tiedosta....

jansu

#8

06.09.2015 21:46

kyllä tän mielellää kirjoittaa kun itse alotin tupakoinnin9-10v nyt olen polttanut noin 30v tupakkaa ja viimeiset reilu 2v höyrytellyt huomattavasti parempi vaihtoehto tupakka jäi melkopian kun vapottelun aloitin


Vieras

#9

30.10.2015 12:28

Sähkösavukkeen ansiosta en enää tarvitse nikotiinillista sähkösavuketta. Käytän kyllä maustettuja.

Vieras

#10

30.10.2015 12:29

Nikotiinipurkkaan verrattuna, parempi vaihtoehto, joten adressi on aiheellinen.

Greg

#11 Re: Re: Kaksi listaa tutkimuksia, saa jakaa...

20.12.2016 03:58

# 5: Realist - Re: Two lists of studies be sh

The article can now be found at this link if you wanted to fix the broken one: http://ozvape.com.au/ ultimate-list-e-cigarette-studies /