Epäluottamuslause Sipilän hallitukselle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Epäluottamuslause Sipilän hallitukselle.

kaarloh

14.05.2016 17:49

Kansanedustajien  ja ministereiden tulisi olla luotettaviksi ,rehellisiksi ja taitaviksi todettuja,mutta useat nykysen hallituksen ministerit ja edustajat ovat osoittautuneet patologisiksi valehtelijoiksi ,joten jo sillä perusteella tulisi vaatia hallituksen eroa ,ja uusia vaaleja.

Liisa Kolu
Adressin tekijä

#2 Re:

14.05.2016 20:12

#1: kaarloh -

Niinpä. Ihmeellistä että voivat olla vielä virassa kaikkien valheiden jälkeen!

Ainahan se on "tiedetty" että poliitikot puhuvat p*skaa, mutta olisiko vihdoin aika vaatia heitä myös tilille puheistaan.

Toinen on tämä yksityistämisvimma, ensin he luovat markkinat ja sitten hyppäävät itse näiden firmojen leipiin. Miten se voi olla mahdollista tai laillista? Yksityistämisen ajaja, veroparatiisifirmassa toiminut Berner on sanonut olevansa politiikassa vain käymässä. Hän siis käväisee ministerinä ajamassa läpi koko Suomen kansaan vaikuttavia päätöksiä ja palaa sitten takaisin yrityselämään. Vastuuta ei jää kantamaan kukaan, koska myös Sipilä on sanonut eroavansa jos ei tule "tulosta". Eroaa varmaan kun on ensin politikoinut Suomen julkiset palvelut yksityisille markkinoille.

Äkkiä tämä porukka ulos ennenkuin ovat myyneet koko Suomen ja vaivalla rakennetut, toimivat yhteiset palvelut.

Täydellinen ratkaisu

#3 Räksytystä

15.05.2016 00:21

Vaadimme lisää rahaa kaikille valtion pussista, kyllä sitä rahaa aina jostakin sataa. En tiedä mistä, mutta jostakin sitä on vaan tiputtava, prrkele!  Ryhdytään kaikki lakkoon, kyllä se sitten siitä lutviutuu. Kun on vaikkapa pari vuotta kaikki ollut lakossa niin eiköhän asiat rupea olemaan kohdallaan.

Vieras

15.05.2016 06:58

Vientimme (n.30%:a Bkt:sta) on aikaa vievien suurten rakennemuutosten alla ja siksi kotimaan ostovoimaa (n.55%:a BKT:sta) ei tulisi missääm nimessä supistaa. Kun se vielä tehdään pientuloisilta (esim. eläkkeiden taitettu indeksi), sehän vain lisää sosiaalietujen kysyntää ja tarvetta ja sitä kautta verotuksen nostopaineita. Pienimmissä tuloluokissa kulutusalttius on 100%:a, joten noiden henkilöiden pienien tulojen turvaaminen pitää parhaiten yllä kotimaan taloutta ja myös välillisten verojen kautta valtion tuloja.
Liisa

#5 Sitä Re: Räksytystä

15.05.2016 08:46

#3: Täydellinen ratkaisu - Räksytystä

Sitä sataisi esimerkiksi harmaan talouden torjunnasta ja tutkinnasta, mutta ei näitä veroparasiittipäättäjiä kiinnosta kun on oma lehmälauma ojassa.

Monilla puolueilla on myös ns. varjohallitusohjelmia, joissa on vaihtoehtoisia ratkaisumalleja. Nykyisen hallituksen päätökset ovat ennen kaikkea arvovalintoja.

Harmaan talouden torjunta hyytyy, vaikka tutkinta tuo valtiolle tuloja – ”Tässä ei ole mitään järkeä”

Li Andersson: Ei mitään järkeä – hyöty 50 000 €/työntekijä, 100 saa lähteä

Todellista leikkaustarvetta tai ylipaisunutta julkista sektoria ei ole, ne ovat täysin keinotekoisia

Vieras

16.05.2016 17:12

Haluan että hyvinvointivaltio säilytetään. En hyväksy tulonsiirtoja rikkaille, opiskelijoiden, pienipalkkaisten työläisten, työttömien, eläkeläisten kustannuksella. En myöskään kansan jatkuvaa syyllistämistä, laiskuudesta ja liian suurista palkoista ym.
Tyytyväinen

#7 Hyvä hallitus

18.06.2016 22:06

Hallitus on tehnyt hyvää työtä vaikeassa tilanteessa. Hienoa!