Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / Talvivaaran kohtalo hallituksen ja eduskunnan käsissä - kamppailu jatkuu / Kommentit

Huolestunut

#1 Uraani?

25.05.2016 08:18

Miten menetellään uraanin kanssa?

Luonto itkee

#2 Raha vai luonto?

25.05.2016 10:35

"Luukut kiini vuan, suatana!"

Todella pettynyt

#3 Luonnon puolesta

25.05.2016 11:44

Kiitos teille Stop Talvivaaran taistelijat, olette jaksaneet taistella tuulimyllyjä vastaan vuosikausia. Käsittämätöntä että maan päättäjät ovat antaneet asian paisua näihin mittoihin heittäen rahat ja luontoarvot Kankkulan kaivoon.

25.05.2016 13:34

Hyvä kun ajetaan alas vaikka joudutaan maksamaan kovat oppirahat. Toivottavasti tästä myös opitaan jotain!
Ehkä sijoittajat kuitenkin saavat omansa pois

25.05.2016 16:01

Nämä veronmaksajien rahoja tuhlaavat poliitikot pitäisi tuomita valtakunnan oikeudessa vankeuteen ja maksamaan tuhlaamansa rahat valtiolle. Tosin hyväveli-järjestelmä kyllä antaa poliittisille päättäjille niin hyvän suojan, että mitään tuomioita ei tule kenellekään koskaan. Nolla Rehn kummpaneineen junaili taas 144 miljoonaa käytännössä kaivoksen pyörittämiseen täydellä teholla ja vuodenvaihteen jälkeen tulee vain lisää rahaa ja jälleen kaivoksen pyörittämiseen. Valtiolla näkyy olevan löysää rahaa tuhlata ja kaiken aikaa edessä varmasti oleva alasajo tulee entistä kalliimmaksi.
Vastuuta

#6 Ammattitaidottomia virkamiehiä ???

25.05.2016 18:36

Onkohan Ely-keskuksen virkamiehet hommassa, jota he eivät ollenkaan hallitse. Eivätkä tietenkään kehtaa sitä tunnustaa.

05.02.2017 06:20

Hengessä mukana kansanliikkeessä , mutta bisnesenkelit jatkaa myyräntyötään