Ei golfkenttää Inkooseen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ei golfkenttää Inkooseen.

Henkka S
Hyvinkää

15.02.2007 13:04

vaiket sä haluu sitä sinne nii ehkä joku muu haluu
perti manninen
pudasjärvi

#2 Golf on tarpeetonta saastuttamista.

10.12.2007 15:21

Monetkaan Golfaajat ei ajattele ollenkaan saastuttavansa, terko kentillä !

Golfvaajat ovat täysin tietämättömiä kaikista kentän rakentamiseen ja kunnossapitoon liittyvistä Ympäristn saastuttamisista.

Golfkenttiä rakennetaan tuhoamalla luonnonkauniita maisemia.

golfkenttiä hoidettaissa käytetään valtavasti ympäristö myrkkyjä"ns kasvinsuojeluaineita"Rikkakasvien tappamiseksi.

Golfkenttiä lannoitetaan, moninkertaisesti, maatalouden nurmikoihin nähden, vaikka kentät ovat usein vesistöjen keskellä/vieressä.

Golfkenttiä Kastellaan valtavasti, ja kasvinsuojeluaineiren ja ravindeitten kulkeutuminen vesistöön jopa 10 kertainen, nurmiviljelyyn nähden.

Rikkakasvien torjunta vie monet niittyhyönteiset tuhoon ja samalla niitä syövät eläimet saavat tappavia annoksia suojeluaineita, täysin tarpeettomasti.

Golf kentät on rakennettava luonnon mukaisiksi, niitten lannoittaminen ja myrkyttäminen on kiellettävä, ja kasteluakin on rajoitettava.
Mies

#3 !!!

11.01.2013 23:31

Ettekö te tajua että se kennttä tulee vaikka kuinka valitatte siinä on niin rikkaita ihmisiä mukana. Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ja ratsastelkaa jossai muualla kuka käskee ratsataa just sillä alueella?

Vieras

#4 kari

19.02.2013 22:14

Ko. alueella asuvana, toivon että, kenttä tulee ja hevoset ratsastajineen, jotka yleensä ovat nuoria tyttöjä,häipyvät maisemista, miettikääpä, miten 13-15 vuotias hallitsee ison hevosen tilanteessa jolloin se pelästyy esim, minun autoa? jos ratsastaja putoaa hevosen selästä ja loukkaantuu/kuolee olenko minä silloin syyllinen tapahtumaan?? Siis hevoset pois ja golf tilalle!!