Joensuun kotihoidon tuen kuntalisä säilytettävä

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Joensuun kotihoidon tuen kuntalisä säilytettävä.

Minikuntalainen

30.10.2011 13:16

Kannattaisi käyttää termiä Joensuun kaupunginvaltuusto, joka on oikea termi. Lisäksi sanamuodoissa tai sisällössä olisi tarkastelemisen varaa, sillä nyt tarkkaankaan lukiessa ei saa kaikista lauseista selvää, että mitä siellä ollaan oikeasti sanottu. Ja otsikossa on kirjoitusvirhe.

Kannatan toki kotihoidontuen kuntalisän maksamista Joensuussa, faktaa adressi tarvitsee lisää. Ja nettiadresseja parempi vaihtoehto toimia on hankkia suorat väylät puolueisiin/päättäjiin ja kierrättää adresseja muuallakin.
Kuntalisän puolella

#2 Re:

03.11.2011 21:52

#1: Minikuntalainen -

Hyvä Minikuntalainen,

Kunnanvaltuusto on Suomen kunnissa kuntalain mukainen ylintä päätösvaltaa käyttävä elin, jonka jäsenet eli valtuutetut valitaan neljän vuoden välein kunnallisvaalilla. Kaupungeissa siitä voidaan käyttää myös kaupunginvaltuusto-nimeä.

Kannattaa lukea tämän adressin liitteenä oleva tiedote, joka valottaa allekirjoittajien pontevia ja laaja-alaisia toimia Joensuun päättäjiin päin. On upeaa, että nuoret perheet aktivoituvat yhteiskunnallisina vaikuttajina! Se on niin arvokas asia, että Minikuntalainenkin voinee antaa yhdyssanavirheen anteeksi.

Adressin kannattaja

Kyllä kuntalisälle

05.11.2011 12:17

Kelpo kirjoitusasu. Ei virhettä.
P.S. Myös Kelan verkkosivuilla kyseinen tuki esitellään sanat erikseen kirjoitettuna.
lapsellinen

12.11.2011 14:44

Paikallinen päätöksen teko on silkkaa hulluutta! Lastenhoito järjestetään vuokratiloissa kun kaupungilla "ei ole varaa" rakentaa lisää toimitiloja, mutta kyllä esimerkiksi liikennejärjestelyihin, Tiedepuistoon ja suurkeittiöihin rahaa löytyy...

Kuntalisä on ollut hyvä kädenojennus lapsiperheille. Lapset ovat pieniä vain hetken verran, olisi äärimmäisen tärkeää että mahdollisimman moni hoitaisi lapset kotona sinne 3 ikävuoteen saakka.
Kiitos adressin tekijöille, hienoa että jaksatte vaikuttaa! Toivottavasti tätä kuntalisää myönnettäisiin jatkossakin!

Vieras

#5 kotihoidon puolesta

15.11.2011 23:52

Kotihoito vähentää myös lasten sairasteluja sekä tautien leviämistä ja näin ollen vähentää myös työssäkäyvien äitien/isien työstäpoissaoloja. Kunnat siis säästävät mm. sairauspäivärahamaksuissa.
Allekirjoittaja

#6 Onnea lapsille ja vanhemmille!

08.12.2011 20:32

Onneksi olkoon Anna Niemi ja muut adressin alulle panijat! Otitte sinnikkäästi selville, miten kuntalaiset voivat yhteistyössä ja oikeaan aikaan toimien vaikuttaa itseään koskeviin asioihin. Jatkakaa samaan malliin!