Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Nuuskan myynti lailliseksi Suomessa!.

Susanne Loikkanen

02.09.2019 16:00

Onko sattumaa että adressin tekijän nimi on denis

Muttamutta, allekirjotin tämän itekkin kun pistää vituttamaan että en voi kävellä kauppaan ja hakee sieltä nuuskaa vaan sen sijaan pitäs ajella suuntaan tai toiseen monta tuntia että pääsis pari tornia hakemaan eikä siihen oo rahaa. Oon lopettanu tupakan polton jo vuosia sitten enkä kehtais alottaa uuestaan ku pistää yskittämään niin pahasti. Kyllä, yrittäsin mielelläni lopettaa nuuskan käyttöö jos mul ois rahaa ostaa säännöllisesti 4mg nikotiinipurkkaa (iso pakkaus menee viikossa ja maksaa 30e:D)

Ootko tyhmä

#627 Re:

26.09.2019 10:04

#5: Henriikka Virtanen -

niin on tupakka, kahvi ja alkoholi

Vieras

#628 Re: HMMH

26.09.2019 10:16

#89: Maucer M - HMMH

No nykyään salakuljetus on isoa nuuskassa

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.04.2020 11:31

Jökis

#630 Suomi on kummallinen maa välillä

30.04.2020 11:32

Miks melkei jokapuolel Eurooppaa saa nuuskaa kaupast!? Ne myy sitä purutupakka nimel, vaik se on ihan samaa ruotsinuuskaa mitä me käytetää.

miksei Suomi osaa ikinä vähän oikaista lakia?

Matti

#631 laenutunnistus

01.05.2020 14:20

Hei,
Olen tällä hetkellä Suomessa asuva Matti Pentti, olen perheen mies, jolla on 2 lasta ja olin varastossa taloudellisessa velkatilanteessa tämän Corona-viruspandemian aikana, ja minun piti rahoittaa uudelleen ja maksaa takaisin velat. Yritin hakea lainoja useilta sekä yksityisiltä että yrityslainayrityksiltä, ​​mutta en koskaan onnistuneesti, ja suurin osa pankeista kielsi luottoani. Mutta kuten jumala haluaisi, minulle esiteltiin jumalanaista yksityisen lainanantaja, joka antoi minulle 50 000 euron lainan ja olen tänään yrityksen omistaja ja perheeni menestyvä tällä hetkellä, jos sinun on otettava yhteyttä johonkin yritykseen viittaus lainan vakuuttamiseen ilman vakuuksia, ilman luottotarkistusta, ei allekirjoittajaa vain 2%: n korolla ja paremmilla takaisinmaksusuunnitelmilla ja aikataululla, ota yhteyttä rouva Bianca Alessandroon  hän ei tiedä, että teen tämän, mutta olen Niin onnellinen nyt ja päätin antaa ihmisille tietää enemmän hänestä ja haluan myös, että Jumala siunaa häntä enemmän. Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse:  tai hänen Whatsapp-chattiin: +14096552748

Kiitos.

Matti

RATTI JUOPPO

#632 VIINAA SUONEEN KOKONAINEN JA PUOLIKAS !

12.06.2020 19:33

ALKO KUULUU SUOMEEN !

HARMI ET OLIN LIIAN JURRISSA SILLOIN 10 VUOTTA SITTEN MUT NIIN OON NYTTENKIN !

ME VAADIMME UUDEN ALKON JA HETI SÖRKKÄÄN !

3 ALKOA ON LIIAN VÄHÄN !

VAADIMME 4 JÄNNEN ALKON SÖRKKÄÄN !

OLEN TOSIN LIIAN JURRISSA ALLEKIRJOITTAAKSENI ADDRESSIN JOTEN HEITÄ TYHJÄN KALJA PULLON SINNE ALKON SUUNTAAN JA SE ON SIINÄ !

|_|)

OODI OLUELLE !