Onnittelut Jaana Laitinen-Pesolalle onnistuneesta työtaistelusta!

Kimmo Puustinen
Joensuu

27.10.2007 11:22

Pekka Järvinen

#2 Myöskin syöpäpotilas

27.10.2007 12:00

Toivottavasti teidän rintamanne pitää hoitajat. Ette te syyllisty mihinkään laittomuuteen, kyllä kaikki on palvelun tuottajan niskoilla. Kummallista on se, että julkiset palvelun tuottajat, jotka toimivat verovaroilla, ovat menneet yritysmaailman lakeihin nojaten jonkinlaiseen kvarttaalipolitiikkaan. Julkinen palveluntuottaja tuottaa vain palveluja, eikä yritä toimia voittoperiaatteella ja jaella optioita joillekin siilitukille, jotka eivät ansaitse ylimääräisiä verosenttejä julkisista varoista.
jeppe jeppe
tre

#3 Pöh

13.11.2007 21:26

Neuvottelutaidottomuuden osoitus, joka kamppailee ykkössijasta Paperi-Ahosen kanssa. Hohhoi.
Hannu Vuolukka
Adressin tekijä

#4 No joo!

15.11.2007 00:42

Ainahan tuota kritiikkiä tulee ja neuvottelijat/johtajat ovat ihmisiä. Ehkä potilasturvan miettiminen oli kt:n asia ja kun ei tuloksia syntynyt... niin hallitus asetti tämän pakkolain. On se kumma. Paperikoneet kun pysähtyy niin ei ihmishenget ole vaarassa. Mutta jos hoitajat pysähtyy, niin tottakai ihmishenget vaarantuu...sen kaikki ymmärtää. Ehkä se myös tarkoittaa sitä, että hoitajat eivät ole tyytyväisiä? Eikös sille asialle pitäisi tehdä jotain? Jälkeenpäin on hyvä asioita parannella. On tietysti ikävää, että vuosien saatossa hoitoalan palkkaus ei ole pysynyt ajantasalla...jotta nykyinen vaatimus olisi kaiketi kohtuullisempi? Nyt onkin tarkoitus laittaa asia kerralla kuntoon, saadaan olla sitten tyytyväisiä vaikka seuraavat 50 vuotta.
Ja olemme oman puheenjohtajamme tukena loppuun asti...kenen muunkaan?
Hannu Vuolukka
Adressin tekijä

#5 Löytyykö niitä nimiä?

28.11.2007 01:32