Sähköautot vapautettava dieselverosta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Sähköautot vapautettava dieselverosta.

08.09.2013 16:11

Haluatko maksaa tuloveroa enemmän jos sähköautovero lopetetaan. Kyse on autoilun verotuksesta, jota valtio ohjailee. Ydinvoimalla tehty energia autoilua varten täytyisi maksaa paljon paljon enemmän.

29.11.2013 22:59

vastakkainasettelu biopolttoaineisiin ärsyttää: esim jätteistä tehty etanoli tai biokaasu eivät ole pois ruokatuotannosta,toisin kuin viljasta valmistettava etanoli.Montakohan miljoonaa autoa saisi energiansa jätteistä,jos niiden keräys ja prosessointi biokaasuksi tai etanoliksi olisi vaikkapa vain länsimaissa hyvin järjestetty? Ja sekin kaikki olisi pois kaatopaikoilta metaania ilmakehään tuottamasta... ps. itse ajan RE85:llä (67% re85,loput e95) ilman konversioita,ja kyllähän se sähköauto (tai RE85:sta polttava pistokehybridi)olisi optimaaliratkaisu.

01.12.2013 10:48

Ei verotusta voida lopettaa, koska Kreikkalaiset eivät halua maksaa veroja.

11.01.2014 15:36

omistan suhtkoht raskaan diesel henkilöauton jonka vuotuiset kulut ovat maltaita.seuraava auto lienee sähköautö ja koska ajokm ovat vain 15-100 km pv.

11.01.2014 15:38

´Suomessa tämä sähköauton edistäminen on ollut tosi hölmöläisten touhua verrattuna monien Euroopan maihin verrattuna
tiedän

#31 tiedä