Kotihoidontuen Helsinki-lisän säilyttäminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kotihoidontuen Helsinki-lisän säilyttäminen.

Petri Rautiainen

#1 EU määrää ja rajoittaa

29.10.2013 13:23

Elämme EU-aikaa ja koko EU oli jo täys mätä ihan syntyään. Meille luvattiin paljon, mutta annettiin vähän lupauksista huolimatta. Meitä johdettiin alunperin harhaan eri asioissa, salattiin tosiasat ja vaettiin niiltä täysin. Osa salailuista on paljastunut asioiden ristiriitaisuuksien takia, mutta todellisia yksityiskohtia ei tiedä kukaan muu kuin määrätyt ministerit maamme hallituksessa. Sopimusasiakirjat ovat määrätty salaisiksi ja niissä määritellään sopimuksen ehdot.

EU:n ei ollut tarkoituskaan toimia maan taloudellisten etujen mukaisesti, mikä on näkynyt yhteiskunnan tuotantolaitosten ja palvelujen rapistumisena. Valtio on säästänyt eri osa-alueissa, laittanut kunnat vastaamaan itse omista menoistaan ja lahjoittanut EU-tukipeketteihin rahaa velaksi. Meillä on enemmän velkaa kuin koskaan maamme historian aikana aikasemmin. Nykyinen hallitus tulee jäämään kaikkien aikojen huonoimpana hallitusena pysyvästi maamme historiaan.

Velkoja kehdataan laittaa vielä tulevien sukupolien, niidenkin jotka eivät ole vielä edes syntyneet, maksettavaksi. Sosiaalisia etuuksia heikennetään, koska niistä tehdään EU-direktiivin alaisia. Maahanmuuttaja voi saada Suomesta sosiaaliturvan. Kuitenkaan ei ole kerrottu, miten tämä vaikuttaa oman kansan etuuksien määrään, kun saajia on enemmän. Putoavatko kaikki avustukset?

Itse en kannata EU:ta ja meillä on ryhmä, joka pyrkii irrottamaan Suomen siitä, koska se on laittomasti perustettu ei ole alunperinkään ollut toimiva. Suosittelen myös allekirjoittamaan alla olevan adressin. Itse allekirjoitin tämän adressin.

Vieras

12.11.2013 13:53

Tärkeä aihe lapsiperheelle

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…