MISSÄ ELLOS-MYYMÄLÄT?!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista MISSÄ ELLOS-MYYMÄLÄT?!.

Axu Suominen
Eurajoki

#1

18.05.2009 19:09

Et ole tainnut ihan vielä sisäistää nettikaupan etuja?
krista seppälä
Vieras

#2 ohops. neuvoja.paljon.?

16.10.2010 07:43

vanhempi nainen kysyy. missä myydään ajattomia meille sopivia vaatteita?minä 100. kiloinen, ja napa-paita.ja piukat trikoot.ompas tässä jo vitsiä kerrakseen.ja joku tosi tiukka nahkarotsi. mistä nää mun ihanat, ja sulosointuiset , itse rakastamani sulo makkarat, pääsee oikeuksiinsa.

en häpee lihavuuttani enkä haluu peitellä.mutta tyyli täytyy pitää.laittakaa suunnittelijat asialle.heille malli 150 cm.ja paino n. 100 kg. ja sille tyylikkäätt vaatteet. tyylistä ei saa tinkiä!!!!!
opiskellut yrittäjäksi

#3 ei mitään esteitä?

12.06.2012 12:09

kuten tuolla jo mainittiin, nettikaupoilla on paljon etuja. Liikkeiden avaaminen tarkottaisi väen palkkausta, liiketilojen vuokrahinnat, kaikki sisustustavarat, kassakoneet, etc. Tämä kaikki kuluttaa rahaa ja se tarkoittaa, että rahaa pitää saada lisää. Tuotteiden hinnat nousisivat entisestään ja se saattaisi vaikuttaa ostamiseen. Lopulta kauppa ei käy korkeiden hintojen takia ja tämä joutuu konkkaan. Liikkeiden avaamisessa on riskinsä ja jos niitä avaa paljon kerralla, se yritys onkin sitten siinä.
eräs miesasiakas

#4 käytännöllisyys

09.12.2014 21:22

Omasta mielestä joku vaatteen "sovitusliike" voisi olla paikallaan, mistä löytyisi vain mallikappaleita siis. Itse ainakin pitää aina arpoa kahden koon välillä valmistajasta ja vaatteen mallista riippuen. Vaikea netistä ostaa kokeilematta... Tuotetta olisi hyvä voida kokeilla ennen ostamista, muuten nettikauppa on todella käytännöllinen vaihtoehto vaateostoksille.