VAADIMME VASTINETTA RAHALLE TRACKER.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista VAADIMME VASTINETTA RAHALLE TRACKER..


Vieras

#1

12.02.2014 13:52

kyllä on tullu huonoa vastinetta rahalle ku ostaa trackerin...
jesman

#2

12.02.2014 13:53

hyvä että joku pisti tämmösen alulle ettei seuraavaki syksy mene pilalle
!!!!!!!!!
tietäjä

#3

12.02.2014 16:40

Älykkyysosamäärän alle 70 omaavat täällä kirjoittelee? Meinaatte, että tämmöinen addressi pelastaa ensi syksyn?
Kaasupullo

#4 En allekirjoita

13.02.2014 14:34

Samat parikymmentä tuttua nimeä näkyy täälläkin johtavan kapinaa kuin FB:ssa ja foorumeilla. Mistä moinen kiukku? Ei ymmärrä, varsinkin kun itsellä on Trackerin vermeet kuitenkin pelanneet kiitettävästi. Toki ongelmapäiviä ON ollut muutamia, mutta käsittääkseni silloin ongelmien syy on Cygate eikä Tracker. Varmaa on myös että laittavat homman pelaamaan kun pääsevät Cygatesta eroon.

Vieras

#5 ei enää niin rakkerinmies

13.02.2014 15:34

kaasupullo näitä rakkerin hirvimiehiä jotka metästää 1 kk ja pitää lopun aikaa tyynyn alla pantaa..
ei niin kaasuissa

#6 kaasupullo

13.02.2014 15:40

aivan sama onko se ongelma cygatella vai rakkerilla tästä hommata maksetaan niin sen pitää toimia piste..
rakkeri vihaaja

#7

13.02.2014 15:41

kaasupullo olisiko aika katkaista se napanuora rakkeriin ja katsoa peiliin?
entinen rakkeri fani

#8 tietäjä

13.02.2014 15:51

sellanen homma että panta vaihtuu jos homma ei muutu, hirvijahin alotuksen katon seuraavalla kaudella kaverin tutkasta ja homma bueno jos ei toimi..
Lopettakaa lässytys

#9 Voi että teitä...

13.02.2014 16:03

Luuletteko te, että tällä on mitään hyötyä? Oikeen adressi ja kaikkee :D Jos rakkeri on niin shiti ni minkä ihmeen takia ette vaihda pantaa? Eikö sen pitäisi olla itsestäänselvyys? Jos mä vihaisin oikeen trackeria niinkun täällä kommenteissa osa tuntuu tekevän, niin en mä sitä käyttäisi. Sama juttu jos mä söisin joka ikinen päivä kaalikääryleitä vaikka mä inhoan niitä, mutta pakko syödä ja valittaa muijalle, että ne on ihan hanurista. Lopettakaa nyt aikuiset ihmiset(ei kyllä vaikuta kovin aikuismaiselta) tollanen lässytys ja vaihtakaa merkkiä.Niin yksinkertaista se on. Ja kyllä mä käytän myös trackeria vaikka välillä on ollu katkoksia, mutta ei se haittaa. On sitä pärjätty aika pitkään ilman minkäänlaisia tutkaimia. Tämmönen touhu näyttäis jonkun vanhemman _kunnon_ erämiehen silmissä aika naurettavalta :D
kyllästynyt nuihi rakkerin toimintaan..

#10 voi että teitä

13.02.2014 18:13

voi että teitä jätkällä joku chihua hua ajaa perhosia omalla pihalla tuskin siinä pantaa tarvii kummosia riittää rakkerin piippariki joka vastannu välillä rakkerin gps paikannusta..
Lopettakaa lässytys

#11 Voi että teitä...

13.02.2014 20:26

Vai oikeen chihuhahua =) Mulla on ihan hyvä ja aito suomenajokoira. Ei mikään mestarikoira, mutta ajaa kettua vaikka kokopäivän jos pysyy pinnalla. Mutta asiaan: Ei mun ainakaan tarvii olla naama kännykän näytössä koko päivää jos koira on metässä. Kyllä se nyt pitäis kuulla se koira. Ja jollei kuulu ni sitte välillä vilkasee puhelinta, jollei se nyt sitte anna vaikka tuntiin sitä paikkaa niin ei se kyllä ole maailmanloppu. Tekstiviestipaikannukset kun on ainaki sitte yleensä toiminu jollei liveä saa pelaamaan. Ja jollei sekään vielä riitä, niin mä en ymmärrä minkä ihmeen takia rupee tekemään tällaisia täysin typeriä nettiadresseja vaan vaihtais suoraan sitte ultrapointiin ja myy trackerin romun pois. Taitaa vaan porukka olla salaisesti niin rakastuneita tähän ohjelmaan ettei haluta muuta ja sitte harmittaa ku välillä tökkii :)
Voi voi

#12 Voi voi

14.02.2014 08:29

Samat nimet joka paikassa lässyttää. Kaiken lisäksi monta kertaa. Tuossakin listassa Hannu Kinnarinen vaikka kuinka monta kertaa.
chihuahua

#13 Re: Voi että teitä...

14.02.2014 17:12

#11: Lopettakaa lässytys - Voi että teitä... sulla mahtaa olla hias ajunen koira mulla koira ajaa kettua siihe malliin että täälä vilkas liikenteisillä paikoilla pakko olla paikan päivitystä muuten voi sanoa hyvästit koiralle..

rakkerimies

#14 rakkeri

14.02.2014 17:41

kyllähän se harmittaa kalliita laitteia sillo on odotukset että ne toimii
bbarkrulez

#15 Erätesti kertoo kaiken

16.02.2014 16:33

Ei hitsi,tätä keskustelua on mahtava seurata.
Koittakaa nyt muistella sitä -12 vuoden erä testiä.
Miinuksena trackerissa yhteysongelma ja palvelun serveripään takeltelua.
Eli kattokaa nyt trackkerin valittajat itse peiliin mitä ootta menneet ostamaan... ja uikuttakaa omaa tyhmyyttänne sitten.