Viikin Gardenian toiminnan on jatkuttava!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Viikin Gardenian toiminnan on jatkuttava!.

espoolainen luonnon ystävä

#76 Tässä myös hyvä adressi!

05.04.2015 00:36

Olen allekirjoittanut tämän adressin Viikin Gardenian toiminnan jatkumisen puolesta.

Espoossa myös on asukkailla huolia luontoarvojen säilyttämisen ja ihmisten hyvinvoinnin puolesta.

Sammalvuoren virkistys- ja luontoalue Etelä-Espoossa on vaarassa tuhoutua sinne rakennettavaksi aiotun metrovarikon vuoksi.

Tämä adressi löytyy adressit.com:sta kohdasta "lisänäkyvyys".

"Länsimetron jatkohanke-Sammalvuoren tuhoaminen estettävä".

Toivotaan näille molemmille, Viikin ja Sammalvuoren, adresseille runsaasti allekirjoituksia ja että päättäjät ottavat ne huomioon ratkaisuja tehdessään!

10.04.2015 10:18

Helsingin kaupunki tapansa mukaan leikkaa budjettejaan törkeiden vuokrien avulla.

Lisäksi tässäkin tapauksessa kaupungin tarkoitushakuinen ja epätasa-arvoinen suhmurointi vuokrien kanssa on vähintäänkin törkeää!

13.06.2015 18:13

Miksi kaikki kaunis häipyy pois, aivan kuin se liian kaunis ois.

11.07.2015 14:08

Allekirjoitin addressin siksi, että toiminta ei lipsahtaisi business-riippuvaiseksi. Nyt addressit.com esittää "lisänäkevyys-rahankeräyksellä" näkyvyyden lisääntymistä sopivaa korvausta vastaan. Tämän(kin) addressin idea mielestäni on julkisen rahoituksen jatkuminen ja ahneiden pitäminen julkispalvelujen rosvoamisen ulkopuolella. Mutta kaikille ei riitä reunamainokset eikä kansalaisten oma kiinnostus asian edistämiseen. Eli ratkaiseeko raha tämänkin? Keräystuoton voisi tietysti käyttää viranomaislahjontaan (koska valmistelluista asioistahan luottamusmiehet tms päättävät... O:)