Helsingin joukkoliikenteen heikentäminen

/ #223 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mechelininkadun liikenne

24.02.2013 23:11

#221: Haavi auki - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mechelininkadun liikenne

"Mielenkiintoista tässä onkin se, että Vihreät vastustavat henkeen ja vereen autoilua Mechelininkadulla paitsi silloin, kun autot tulevat Jätkäsaaresta."

Vihreillä on johdonmukainen linja. Vihreät nimenomaan vastustivat sitä, että kaupunki pakottaa rakentamaan Jätkäsaareen ylimitoitetun määrän parkkipaikkoja. Hävisivät äänestyksen. Nyt tyypit oikeasti järki käteen. Jätkäsaaren pysäköintinormeista ja sen myötä Meklun lisääntyvästä liikenteestä voitte kiitoksenne kohdistaa mielellään oikeaan osoitteeseen, eli oikeistopuolueisiin. He ovat päättäneet pysäköintinormeista ja sen kanssa on nyt elettävä. Kyllä varmasti vihreille sopisi että Meklulla olisi vain yksi ajokaista. Sopisiko se persuille ja kokkareille? Se ei olisi linjassa kaupungin aiemman päätöksen kanssa Jätkäsaaren pysäköintinormeista.

"Rakenteilla ja suunnitteilla ei poista tarvetta lähiaikoina :-)"

No onhan noita pysäköintilaitoksia Töölössä jo nyt. Ja lisää on tulossa. Laput silmillä ja korvillako sitä eletään?

"Kokonaisuutena tarkastellen Mechelininkadulla ei ole uudistuksen jälkeen lainkaan joukkoliikennettä välillä Hesperiankatu - Arkadiankatu. Ilman julkisen liikenteen palveluja ei jää kuin noin tuhat käyttäjää."

Ja millähän perusteella ei ole julkista liikennettä tällä välillä. "Ratikkapysäkkien alueella asuun noin 12 000 ihmistä, joista 320 jää nyt 300m palvelualueen ulkopuolelle." Lähde:

Ja ainoa, joka täällä näkee valepukuisia pahoja autoilijoita joka nurkan takana, on nimimerkki Haavi auki.

Todella, täällä vain vastustetaan ihan vastustamisen takia, milloin milläkin höpöhöpö-argumenteilla joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Eikä vaivauduta ottamaan asioista selvää. Kun on päätetty vastustaa niin sitten kanssa vastustetaan hampaat irvessä vaikka kuinka lyötäisiin faktaa ja järkeä pöytään.