Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Vieras-Marraskuusta asti-->
Vieras

/ #690 Re: Kärsivällisyyttä

08.02.2011 22:38

#688: Vojakkalan ukko - Kärsivällisyyttä

Eikös Matti ja Jänishousu ole maininneet jo seuraavista asioista:
- Meillä on kokemusta uusien toimipisteiden avaamisesta ja kaikesta mitä siihen liittyy. Valmistelutyö on aloitettu nytkin hyvissä ajoin, joten kaikki varmasti sujuu suunnitellun mukaisesti.
- Lääkärijohtoisella isolla yhtiöllä on paremmat voimavarat suunnittelun lisäksi varsinaiseen toimintaan.
Edut näkyvät alkaen hankinnoista toiminnan jatkuvaan kehittämiseen. Ja kun yhtiössä on väkeä paljon, toimintavarmuus on kohdallaan.
- Kaikki on kunnossa, joten ei tarvitse pelätä. Tarvittavat henkilöt on rekrytoitu ja työ kiinnosti laajasti
- Kaikilla uusilla työntekijöillä on kokemusta ambulanssista ja asianmukainen koulutus.
- Rekrytoidut ovat kotoisin Tornion lähialueelta.
- Hakemuksia tuli niin paljon että piti tehdä harkintaa ketä otetaan ja ketä ei.

Nämä kyseiset MG:n vastaukset antavat sellaisen kuvan että toiminta olisi "täydelistä" heti alusta alkaen. Matti ja kumppanit tekevät hyvää työtä, toistaiseksi huonolla arvostuksella. Kohan asia on puitu niin ansaitsisivat mielestäni paikkansa Tornion ensihoidossa, jos he siihen alkaisivat. Sikäli mikäli Tornion ensihoito järjestettäisiin Ilkka "Kapu" Kapraalin ehdottamalla tavalla, eli kaupungin omana...