Pelastakaa Fazerin lakupoika

Pudasjärvi

/ #115 Naurettavaa!

25.10.2007 18:03

Todella naurettavaa pelleilyä!Lakupekka on ollut lakritsipötkössä aina 1900-luvun alusta.Yhtä hyvinhän voidaan sanoa,että Matti Näsä(Kummeli)pilkkaa valkoihoisia.Neekerit ovat käyneet liian ylimielisiksi sen jälkeen kun saavat EU:n parasta hoitoa Suomessa.Siitähän kertoo se,että 70-80% raiskauksista ja murhista Suomessa tekee joku ihme neekeri Somaliasta.Näen tilanteen parantamiseen sellaisen vaihtoehdon että:1)Sosiaaliturvatukia aletaan vähentää ulkomaalaisille,joilla on kotimaassaan rikosrekisteri.2)Rikoksen tekevälle pakolaiselle pitäisi antaa 2 tai 3 kertaa suurempi rangaistus rikoksesta mitä syntyjään suomalaiselle.3)Jos pakolainen toistuvasti rikkoo ehdonalaistaan tai vastaavaa on käännytys takaisin välttämätön.Hakekoot apua Ruotsista.

En toki sano,että heillä olisi kohdan 2 tapainen panna koko ikänsä.Sitä voisi valtio soveltaa vaikkapa 5-10 vuotta ulkomaalaiselle tämän saavuttua Suomeen.Tämän lukevat ihmisoikeusaktivistit ja muut elämänsä hukkaavat hipit vertaavat esitelmääni heti ehdonalaiseen vankeuteen.Sitä se ei toki ole.Vaikka samantyylinen,kyllä.

Mutta tämä pitää tehdä, että saamme sanottua Iranista tuleville Mohammedille ja Azizille,että täällä Pohjolassa ei yksinkertaisesti sovi se,että tehdään rötöksiä ja kukaan ei huomaa.Ai niin,se lakritsihomma.Älkää neekerit valittako,onhan Kallen mätitahnatuubi ja elovena-kaurapuurolese jo paljon pahempia loukkauksia.NIIN,ja britti.Ei se tiedä mistään mitään koskien Suomen asioita.