Tornion ensihoito- ja sairaankuljetusten laatu on säilytettävä

Vieras

/ #752

16.02.2011 18:50

"Mielestäni nykyisin ensihoitoalalla on ajoittain havaittavissa terveen itsekriittisen nöyryyden puutetta joillakin ensihoitotyöntekijöillä. Joku voi jopa ajatella vuoden tai parin ensihoitotyön kokemuksella (jopa vain sijaisuuksia tehneenä) olevansa kaiken nähnyt ja kokenut, mitä ala vain voi antaa ja pyrkiä vaikka puoliväkisin esim. ensihoitopalvelun esimiesasemaan jos sellainen jollakin organisaatiolla sattuu olemaan tarjolla. Tietyn tyyppinen terve itsevarmuus alalla on kylläkin jopa suotavaa, mutta sitten kun "muutaman kovan keikan kokemuksella kuljetaan kylillä takki auki henkseleitä paukutellen", niin tämä ilmiö alkaa tuntumaan jopa vaaralliselta."

Höpö höpö!Kyllä ne kollegat pian tälläiset alas tipauttaa. Kukaan ei ole täydellinen ensihoitaja , aina on opiskeltava lisää ja pysyttävä ajan hermolla. Eiköhän olisi parempi tälläkin seudulla puhaltaa yhteen hiileen, katsos kun koskaan ei voi tietää milloin kohteessa kentällä tiiminä toimitte.