SUOMELLE OIKEUS PÄÄTTÄÄ ITSENÄISESTI SUSIKANNASTA

Keski-Suomi

/ #142

30.10.2007 11:24

Tiedoksi Taunolle, että kunnon koiranhäkki kattoineen päivineen estää suden kipuamista sinne. Ja vielä tiedoksi, että kaikki me emme ole kaupunkilaisia. Ja siitä tietämättömyydestä..on tietämätöntä puhua tietämättömistä kaupunkilaisista. Oletko Tauno koskaan ajatellut, miksi kaupungit laajenevat ja maalaiskylät pienenevät? Koska maalta muutetaan kaupunkiin. On hyvin outoa että jotkut ihmiset mollaavat kaupungissa asuvia, jotka haluavat ottaa osaa luontoa koskeviin keskusteluihin, sillä ensinnäkin, kaikki kaupungissa asuvat ihmiset eivät ole välttämättä kaupungissa syntyneet. Muuttoja tapahtuu joka päivä, jos sattuu Tauno tietämään. Sitä paitsi, tietoa on jokaiselle jotka sitä haluavat, joten vaikka kaupungissa asuisikin, ei välttämättä ole tietämätön.

Minusta on ERITTÄIN naurettavaa, että jotkut vieläkin jaksavat jaotella kaupunkilaiset ja maalaiset, sillä ihmisiä me kaikki olemme ja jokaisella on omat tietonsa ja mielipiteensä. Olisi typerää ja väärin kieltää kaupunkilaisia sanomasta omaa mielipidettään susiasioissa, sillä luonto on meidän jokaisen ilo, ja niin sen pitääkin olla.