Metsästäjäliiton otettava kielteinen kanta suden salakaatoihin

Susifobiaa sairastavat saavat muuttaa pois!!!

/ #29 Re: Sudet ja karhur saapi hävittää Suomem luonnosta pois.

03.04.2013 19:28

#16: Yhteisen edun nimessä,ei valtaa vähemmistöille. - Sudet ja karhur saapi hävittää Suomem luonnosta pois.

Voi yksinkertaisuutta: jokainen vähänkin jotakin tietävä ymmärtää, että luonnon monimuotoisuudessa ihan jokaisella eliöllä on oma tehtäväsä. Mistähän mahtaa johtua  esim. hirvikannan  liikakasvu. Olisikohan niin,että nämä susien ,karhujen , ahmojen, kotkien ym "ihmisille vaarallisten " eläinten sukupuuttoon huutajat olisivat puuttuneet luonnon tasapainoon juuri tappamalla niitä eläimiä, jotka hirvien kantaa harventavat.

Kyllä sudet, karhut kuuluvat Suomen luontoon. Voihan sitä muuttaa vaikka Afrikkaan, jos ei halua samalla mantereellakaan niiden kanssa asua.

Asun maalla susia, karhuja, ilveksiä hui jopa kettuja ja jäniksiä kauheeta oleskelee paljon alueella. Jälkiä olen nähnyt itse eläimiä en, kotieläimetkin saaneet olla rauhassa. Mikä mättää, ettei voi elää luonnon kanssa  sovussa!!!!,