Lempäälän Rauhanyhdistyksen tutkintaa jatkettava

evp. pienen koulun johtokunnan puh.johtaja.

/ #172 Re: Re:

16.04.2013 12:34

#151: Kiristystä - Re:

Olet oikeassa kirkon näkemätömyydestä ja kuulemattomuudesta  ko. ryhmittymää kohtaan  Ja rahan jaosta, miten ja kenelle yksityiselle tai ryhmälle  sitä annetaan. . Esimerkiksi!  Kun tarpeeksi näkee,  tarpeeksi kuulee,   tarpeeksi kokee aina voi erota kirkosta.   Olin usein miettinytkin mitä minä täällä teen. Sitä vaan roikkuu ja on kun sinne saa kuulua kaikki .......? Kirkonverokin kun otetaan jo muuten, ei tule enää kirkonverojakaan erillisenä kuten entisaikaan.  Eikä  lipsahda ulosottoonkaan.    Erosin viisi vuotta sitten, roikun nyt siviilirekisterissä. Buddalaisuutta olen kyllä miettinyt.  Olen siihen perehtynyt ulkolaisen kummityttöni vuoksi.  Jää vielä itsellekin rahaa kirkonverostani vaikka joka kuukausi lahjoitan summan tyttöni  ja hänen yhteisönsä hyväksi.  Summa, summarum, tässä yhteisössä on kuudennusmiehet kuin  muutama satavuotta sitten. Se on aivan järkyttävää. Tämä asia on ajettava loppuun,aiheutetut vammat tutkittava. Vammoja saanut minäkin,  se evp. koulun johtokunnan puheenjohtaja. Vihkosen siitä kirjoittaisin