Maahanmuuttajien tuet

/ #986 Re: Perusteluja

21.04.2013 01:54

#985: syrjitty - Perusteluja

Lisäperusteluna kerron, että SAKn virastotalon (metallin talo) takana olleessa laivaravintolassa koin ällöttävyyksiä. Jokaisella suomalaisella naisella oli mustan miehen käsi jalkovaälissä. Valkoiset miehet olisivat moisesta lentäneet oitis putkaan. Välillä joku näistä erivärisistä pariskunnista poistui vessaan ja jonkun ajan kuluttua tulivat takaisin hymyillen ja hehkeänä nainen posket hehkuen. Oli vedetty ensimmäiset varvit. Kun sulkemisaika saapui, oli poislähtiessä jokaisella mustalla miehellä suomalainen nainen kainalossa ja suomalaiset miehet lähtivät yksin kotimatkalle. Kävelin pienen lenkin ulkona ja Paasipuistossa ja sen reunamissa oli useampi pari täydessä touhussa. Mies oli aina musta ja nainen valkoinen.

Eikö näille afrikkalaisille riitä, että etuoikeutettuina saavat asunnot ja sosiaalituet, kun pitää todella viedä meidän naisetkin. Tai eivät he vie, vaan tässäkin asiassa suomalaisnaiset syrjivät omiaan. Sitten ihmetellään , mistä ne HIVIt tarttuvat!  WHOn mukaan joka kolmannella afrikkalaisella on HIV tai jo aids.