Maahanmuuttajien tuet

/ #987 Re: Suomen liikenne turvallisuus

21.04.2013 02:05

#981: - Suomen liikenne turvallisuus

Tuttu bussikuski Helsingistä kertoi, että hänet irtisanottiin, kun tilalle piti ministeriön määräyksestä ottaa musta maahanmuuttaja. Mamulle oli annettu bussikortti siten, että hän istui muutaman päivän seuraamassa, miten bussia ajetan ja sai sitten ohjaajan avustamana kokeilla suljetulla alueella. Kun hän oli oppinut saamaan bussin liikkeelle ja oppinut pysäyttämään sen kuvitteellisen pysäkin kohdalle, annettiin ministeriöstä hänelle D-luokan ajokortti ilmaiseksi. Oikea irtisanottu bussikuski oli käynyt kalliin kurssin omalla kustannuksellaan Rajamäen kurssikeskuksessa ja ollut ammatissa jo yli 10 v. Tällainen kuljettaja, jolla oli kaksi lasta elätettävänään, siis irtisanottiin ja paikka annettiin oppimattomalle mamulle ilmaiseksi. On tämä  Suomi kumma maa ja suomalaiset kummallinen kansa, kun tuollaista sallitaan ilman kapinaa. Olen kyllä kuullut, että Keski-Euroopasta on alkamassa kansanousu tätä omien kansalaisten sortoa vastaan. Siinä saanee sossutantat kavereineen kyytiä!