EI tuulivoimaloita Kaskisiin

kaskislainen

/ #117 Re: Re: Re: Bioenergialle kyllä, väärinsijoitetulle tuulivoimalle EI

28.05.2013 04:36

#103: Kai Ylikoski - Re: Re: Bioenergialle kyllä, väärinsijoitetulle tuulivoimalle EI

Näin juuri..TÄÄLLÄ PITÄÄ PYSTYÄ ELÄMÄÄN! Puhtaasti turismilla me Kaskislaiset emme tule toimeen. Nuorison jo nytkin on  pakko lähteä muualle töitä hakemaan täältä kaiken torjuvasta kaupungista. Negatiivinen kuva kaupunkilaisista jo saatu aikaan lietsonnalla vaikka suurin osa asukkaistamme ei adressia allekirjoitakkaan. Kauhukuvia (entinen Kaskinen ristillä) puihin kiinnittämällä osoittaa jo lapsellisuuttakin. Toivottavasti biodiesel tehtaan tulolle ei laiteta kapuloita rattaisiin.. vaikka tämäkään laitos tuskin tulisi olemaan äänetön,hajuton ,näkymätön ja toivottavasti käynnissäpidossa on ihmisiä. Mutta pelätäänhän täällä muukalaisiakin. Kantakaupunkiin tuskin nuo myllyt näkyisi. Kaupungin ei kannattaisi jatkaa vuokramökki tonttien sopimuksia eikä myöskään myydä näitä tontteja määräajan loputtua koska mökkiläisten rauha (ja linnut) tuntuu olevan kaiken teollisen rakentamisen (Kaskisiin) suurimpia murheita ja esteitä. Kyllä saarellemme muutama tuulimyllykin hyvin mahtuu kuhan ei torille pystytetä. Positiivisuutta tuleville hankkeille!