Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Anna

/ #138 Ei voi olla totta!!!

09.06.2013 14:36

Kärsin yli 20 vuotta pahoista oireista! Oireita on yli 20 eli en lähde tähän niitä erittelemään, mutta yksi pahimmista oli nukkumisongelmat.. En nukkunut yli 15:sta vuoteen kuin maksimissaan 2 tuntia yössä. Aamuöisin viiden aikaan itkin ja rukoilin, että saisin edes hiukan unta.. Lääkärit eivät asiaa oikein uskoneet ja tästä seurasi myös pahat muisti häiriöt jne.. Kokeiden mukaan olin terve, vaikka oireita oli 20. Hakeuduin ystävän vihjeiden jälkeen asiansa osaavalle lääkärille, joka heti totesi minulla olevan vajaatoiminnan.. Hän määräsi ensin thyroxinia joka auttoi ensin 3 viikkoa suurena annoksena ja sen jälkeen ei enää annosten nostokaan auttanut, vaan oireita alkoi palata takaisin. Ensimmäisen viikon jälkeen muistan kuinka heräsin aamulla nukuttuani 5 tuntia, enkä voinut uskoa sitä.. Itkin onnesta pitkään... Sain sitten Armour lääkkeet jotka auttoivat heti. Tämän jälkeen minulle tehtiin tämän lääkärin määräyksenä kokeita lisämunuaisesta, käänteisestä kilpirauhastoiminnasta jne... Näissä tulokset olivat huimat. Lääkärin sanoin " ai näin huonosti asiat ovatkin". Nyt olen Liotyroniini lääkityksellä, jotta saadaan elimistö hereille. On todella vastuuntunnotonta yrittää tehdä jotain tällaista. Niinsanottu terveyskeskus lääkäri ei auttanut minua yli 20 vuoteen, vaan olin aivan epätoivoinen. Hulluksihan sitä itsensä jo ajatteli, yksi oireistahan on myös hurjat mielikuvat / pelkotilat päässä, joista niin moni on luokiteltu hulluksi ja saamaan mielialalääkkeitä. Kuinkahan moni mielialalääkkeitä tai hoidossa olevista potilaista on oikeasti kilpirauhaspotilas??? Vain siksi ettei normi lääketiede tunne asiaa!!! Itsellä kaikki katosivat thyroxinin, Armourin ja liothyronin ansiosta. ÄLKÄÄ HYVÄT PÄÄTTÄJÄT LÄHTEKÖ TÄLLÄISEEN.. ANTAKAA ASIANSA OSAAVIEN LÄÄKÄREIDEN KIRJOITTAA JA HOITAA POTILAITA NIINKUIN HEILLE ON PARHAAKSI... Kouluttakaa mielummin terveyskeskuslääkärit jne.. asianmukaiselle tasolle, kuten muuallakin euroopassa...