Eroa, maatalousministeri Sirkka-Liisa Anttila

/ #65 Re: Re: Re: Re: Re: Senkö takia

28.03.2011 12:30

#61: - Re: Re: Re: Re: Senkö takia

Miksi laitat huonoja vertauskuvia kuten vanhukset ja pienet yksiöt? Ihmiset saavat valita aina kun haluavat mennä ulkoilmaan ja suomessa oliko peräti puolet ihmisistä yksinasuvia, siksi ei varmaan tarvitse niin järjettömästi tilaa ja jos ihminen tahtoo elää vain suuressa talossa niin varmasti tekee jotain sen eteen. Minä asun mielelläni hyvällä paikalla yksiössä.

Jos sinä et kykene onnistuneesti kasvattamaan lintueläintä talossasi, se ei tarkoita etteivät muutkaan.

Haloo, tiloja kuvattiin ensin ja vasta sitten tarhaaja kutsui eläinlääkärin. DNA-testit jossa otettiin selvää eläinten sukuhaaroista ei kerro mistään yhtikäs mitään, pureskellut korvat ja hännät sekä tulehdukset ovat kanssaeläimien tekemiä ja itseaiheutettuja niinkuin  videoista ollaan nähty (kannibalismi ja hakkaavat itseään häkkeihin).

Tässä tuo Norjan tilojen video! http://www.oikeuttaelaimille.net/www2/lang-fi/ajankohtaista/tiedotteet/296-salakuvat-norjalaisilta-turkistarhoilta-jaerkyttaevaet-jo-kolmannen-kerran!  Enkä ymmärrä miten voit väittää näistä eläimistä että mikään tuo on epätodellista. Videoita on myös läjä lisää, joten ne sulkevat pois yksittäistapaukset.