Eroa, maatalousministeri Sirkka-Liisa Anttila

/ #68 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Senkö takia

28.03.2011 20:47

#66: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Senkö takia

Vanhainkotien asioihin pitää todellakin panostaa enemmän. Ei se tarkoita, että jos jotkin asiat ovat muualla huonosti niin se oikeuttaisi muut epäkohdat. Kai sinä sitten teet asialle jotain? Aina on helppo puhua, toivon että pistät tikun ristiin.

Toisten alueille meno on kyllä kielletty! Minkäs minä sille voin jos aktivistit ovat päättäneet rikkoa tätä. Tämä on ollut ainut keino tuoda todisteet julmasta turkistarhauksesta ihmisten ilmoille. Nämä aktivistit ovat valmiita ottamaan vankilariskin, koska kokevat hyödyn olevan suuremmat.

Kuin Heizin dilemma: "Heinzin vaimo on kuolemansairas, mutta hänen sairauteensa on olemassa lääke. Apteekkari on kuitenkin ylihinnoitellut sen, joten Heinzilla ei ole varaa ostaa lääkettä. Pitäisikö Heinzin pelastaa vaimonsa henki varastamalla lääke?" Jotkut ovat valmiita varastamaan lääke, toiset ei.

Salakuvaukset täytyy jokatapauksessa ottaa tosissaan. Ja mitäpä sanot siihen, että koiraa ei saa häkittää mutta kettua saa?