Eroa, maatalousministeri Sirkka-Liisa Anttila

/ #73 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Senkö takia

30.03.2011 06:33

#72: Sari Kivijärvi - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Senkö takia

Ilmeisesti et liiku muualla kuin jossain kerrostalo- tai rivitaloalueella.  Jos menet vähän kauemmas,  näet varmaan koirien häkkejä.  Katsopa, niin näet niiden myyntihintoja tai voihan sellaisen itsekin rakentaa.  Koirat saavat viettää suurimman osan ajastaan ulkona  ja onhan kesälläkin koiralle mukavampaa olla ulkona kuin kuumassa asuinhuoneessa.

Häkissä koira voi seurata ympärilleen jatkuvasti ja sillä on siten  monenlaista virikettä.  Sisätiloissa asuessaan koira joutuu olemaan suurimman ajan yksikseen ja senkin ajan nukkumalla.  Eihän sellainen ole mielekästä koirallle.

Et kertonut, kuinka palöjon sairaiden eläinten joukossa oli terveitä.  Oliko niitä kymmenittäin vai sadoittain.  Myös suuren vanhustenjoukon määrästä voimme kuvata sokeita, liikkumattomia ja mustelmilla olevia vanhuksia.  Sen tiedän, että suuressa eläinmäärässä on aina sairaita joukossa, mutta kuten tuossa norjalaisessakin jutussa DNA-testi osoitti, ettei kyseisiä sairaita eläimiä olisi pitänyt olla kuvatulla tilalla.  Luotan ehdottomasti DNA-testeihin.

Et myöskään ole vastannut, pitäisitkö yksiössäsi pari kanaa IRRALLAAN, jotta saisit kananmunia.  Haittaisiko se sinua, jos ne sitten nokkisivat ja sotkisivat yksiösi.  Olen mielenkiinnolla odottanut vastaustasi.