Bensaveron pudottaminen

kalle koomikko
helsinki

/ #11 jaa-a

11.01.2008 16:25

Olen pähkäillyt että miksi juuri suomen tämmösen pienen kärpäsenpa**an pitäisi olla aina se joka maksaa? miettikääpä hiukan minkä verran enemmän päästöjä venäjältä, kiinasta sun muista isoista maista tulee? Ja suomen pitäisi yksin vähentää päästöjä?Ajatelkaa kanssa moniako nuoria joita kiinnostaisi ajella mopoilla,moottoripyörillä ja autoilla ottaa tämä asia kaaliin.? Vanhemmat saivat kokea jonkun elämän hauskimmista kokemuksista, nuorten mielestä, kun silloin bensa maksoi sp.1-3mk ja nyt 95e 1,50 eli markoissa 9mk.En tiedä jos jotkut sähkö autot tulee niin se olis sitte ihan sama olisko autoja enää ollenkaan.Vertailkaapa sähkö vempeleiden ääniä ja suoraa 6:sta .Toisaalta olisin halunnut syntyä itsekkin joskus 70-luvulla enkä 90- luvulla. Ei kaikki halua olla tietokoneella istuvia dataajia jotka käyttävät vaan sähköä tai hiihtäjiä.Toisia kiinnostaa moottorivehkeet toisia urheilu.Ja jos kaiken pahan lisäksi tulisi joku tienkäyttömaksu, niin sillon se koskis myös polkupyöriä sanokaa mitä sanotte.Kyllä määkin haluaisin kokee jotain hauskaa edes joskus, mutta kaippa se on vaan elettävä eteen päin ilman mitään hauskaa.. kävellään eikä polteta,juoda alkoholia.

ps.Voittahan pitää mua lapsellisena amiksena sen jälkeen kun ootte tän lukenu, mutta aivan sama sillä mähän oon.