EI tuulivoimaloita Kaskisiin

VALITSE NIMIMERKKI VAIKKA PUSKISTA

/ #157 AHA JAA

10.08.2013 05:31

Faktoja löytyy kaikille vapaasti ja vaivattomasti yllinkyllin tuulivoimaloita valmistavien yhtiöiden nettisivuilta sekä tuulivoimala yhtiöiltä kotimaasta ja ulkomailta niiden nettisivuilta jos vain tahtoa ja viihteliäisyyttä on oikean totuuden etsimiseen. Mutta näyttää siltä, että monet vastustavat kaikkea kaikintavoin yrittäessään päästä esille edes jotenkin hyötyäkseen siitä vaikka kunnallispolitiikassa saadakseen ymmärtämättömiltä kannatusta vaikka vaaleissa. Jotkut vastustavat kaikkea vaikka valheita levittäen, jotkut ymmärtämättä asioita ollenkaan. Oikean tiedon etsiminen on rehellisen ihmisen tapa edetä asioissa ja sen jälkeen vasta julkaista niistä oikeata tietoa, mutta jos faktoja ei olla edes haluttu etsiä vaikka alan johtavien toimijoiden helposti saatavilta nettisivuilta, niin henkilö on mielestäni vähintäänkin arveluttava luotettavuudessaan.
Mielipiteet ja arviot vaikka henkilöstä eivät ole loukkaus ketään kohtaan, mutta suora nimittäminen vaikka hulluksi on ehkä loukkaus jos henkilö ei ole hullu. Tietenkin ylityöllistettyjä poliisia ja oikeuslaitosta voi ylityöllistää vielä enemmänkin jonniijoutavuuksilla jos siltä tuntuu.